MarcoO2
Forumguru
... dat doe ik 80 keer per dag...Ik stel voor dat MarcO2 zijn auto op een diefstalgevoelige plek zet...

... dat doe ik 80 keer per dag...Ik stel voor dat MarcO2 zijn auto op een diefstalgevoelige plek zet...

... dat doe ik 80 keer per dag...![]()

Hoi MarcoO2,
ik kan me voorstellen dat het systeem, ondanks dat het contact uit staat, nog "doorloopt"/"naloopt". Indien dit "nalopen" nou bv. 1 uur duurt, dan is het dus wel te verklaren.... (En als je 80 keer per dag je auto start, dan staat ie nooit langer als 1 uur stil)
Ps. Het lijkt wel op een software matig probleem. Elke ochtend doet ie het weer en na 1 minuut valt ie uit...... Dus fysiek (bedrading technisch, etc...) lijkt alles in orde. Groet, Charlie
Nou, donderdag heeft'ie nieuwe software gekregen,,, maar gelijk vrijdag was het alweer raak. Heeft niets geholpen dus! Maar weer terug naar de dealer... al heeft die ook geen idee meer wat het kan zijn. Hier nog iemand een idee? Anders maar een nieuwe!
Ook in Duitsland had'ie er last van. Software update wordt reeds besproken op het grote Columbus Topic deel 2.Gisteren een telefoontje van de dealer gehad, ik moet nog even een paar dagen geduld hebben. Vanuit PON werd er gemeld dat er een nog nieuwere softwareversie zou zijn, die één dezer dagen aan de dealers wordt uitgeleverd en waarbij dit probleem (wat zich dus kennelijk vaker voordoet) verholpen zou moeten worden. De dealer twijfelde echter aan de juistheid van dit bericht en gaat navragen om welke software het dan gaat. Vrijdag hoor ik meer!
Ben even naar beneden gerend om mijn huidige versie te bekijken, maar als ik de setup-knop ingedrukt houd, kom ik alleen maar in het servicemenu van de radio terecht (met de keuze voor FM, AM en DAB. Als ik 'm daarna ingedrukt blijf houden, gebeurt er niets. Doe ik iets verkeerd?
Heb de setup-knop ingedrukt gehouden tijdens het starten, toen lukte het wel. Heb een aantal gegevens overgeschreven:
Delivery part number 1Z0035680A
HW-version H05
SW-version 1024
SV SW-version C_EU_5_540_t730
HW Vehicle 0xC001
HW DVD drivers AcC53173871
SW DVD VW1_CO_C.4.1
textfile version 10-07-2007
Zegt dit je iets?
Ander startscherm, BT-audio, Grafische balance, volumebalk onderin en je 1Z0 035680A wordt een 3T0035680B als het goed is. Je gaat van versie A naar versie B.En weet je toevallig ook wat de verschillen tussen 1024 en 904 zijn?