Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeeWee

Actief lid
SNACKBAR ?????????????
Dat was nog in die tijd dat je met pijl en boog op jacht moest om
je avond eten op tafel te krijgen.......

Nu zijn we een moderne EETWINKEL , een combinatie van restaurant, brasserie, lunchroom, cafetaria en petit-restaurant.
( zie foto's )

Wellicht denk ik een beetje door, maar dan wordt het op zaterdag 18 april toch meer www.autoplaza.nl?

Of moet ik nu mijn mond spoelen met zeep door deze link te plaatsen?? Ik zag vanmorgen op de A1 een auto met reclame voor deze website rijden en dacht gelijk; "zaterdag 18 april!". Gelukkig (voor mijn omgeving) zijn er ook momenten dat niet aan de aanstaande meeting denk ;)
 

nemo

Senior Member
Wellicht denk ik een beetje door, maar dan wordt het op zaterdag 18 april toch meer www.autoplaza.nl?

Of moet ik nu mijn mond spoelen met zeep door deze link te plaatsen?? Ik zag vanmorgen op de A1 een auto met reclame voor deze website rijden en dacht gelijk; "zaterdag 18 april!". Gelukkig (voor mijn omgeving) zijn er ook momenten dat niet aan de aanstaande meeting denk ;)

goh, jij kijkt er wel heel erg naar uit! weet je ook hoeveel nachtjes nog?
 

Falcon

Donateur
Lol.. wakker liggen voor een meeting.. ik heb wat waar te maken met deze meeting volgens mij! .. Nou 1 ding ik slaap heerlijk! ;)
 

Falcon

Donateur
:cheer: dan heb ik nog 30 dagen om mijn auto op te ruimen!!

Das een goeie! .. effe in mijn agenda zetten :) .. Mijn vrouw zat laatst ook al te klagen: "Wanneer ga jij jouw huis eens opruimen?" :blush:

Toch fijn om te weten dat ik ergens hypotheek voor betaal :D
 

nemo

Senior Member
Das een goeie! .. effe in mijn agenda zetten :) .. Mijn vrouw zat laatst ook al te klagen: "Wanneer ga jij jouw huis eens opruimen?" :blush:

Toch fijn om te weten dat ik ergens hypotheek voor betaal :D

ze ziet jouw auto als jouw huis? lol :D hoef je dan ook haar huis niet op te ruimen?
 

Aiii

Lid
Op mijn werk sta ik altijd onder de bomen en daar valt, zeker in het voorjaar, constant "spul" vanaf en de duiven schijten het hele ding constant vol. Vorige week zaterdag heb ik de auto gepoetst, woensdag zat hij alweer onder. Vechten tegen de bierkaai.

Ik wacht netjes tot het laatste moment voor de Octy een beurt krijgt.
 

nemo

Senior Member
Op mijn werk sta ik altijd onder de bomen en daar valt, zeker in het voorjaar, constant "spul" vanaf en de duiven schijten het hele ding constant vol. Vorige week zaterdag heb ik de auto gepoetst, woensdag zat hij alweer onder. Vechten tegen de bierkaai.

Hier ook last van dat spul. Een soort groen poeder. Ik sta elke zaterdag mijn auto te wassen.. :icon_smile_dead:
 

Aiii

Lid
Yup, op mijn vorige auto was het niet zo heel erg, aangezien die donkergroen was (het spul lichtgroen, maar groen blijft groen). Maar nu zie je het behoorlijk goed. :D
 

Rolle

Senior Member
en de duiven (of andere vogels) zien toch oh zo graag pas gepoetste wagens.

als ik de mijne net gewassen heb en hem nog maar een half uurtje in de nabijheid van bomen plaatst is het vandat.
Als hij al een paar weken niet gepoetst is :blush: mag hij dagen onder de bomen staan, dan kijken ze niet om.
 

JeeWee

Actief lid
goh, jij kijkt er wel heel erg naar uit! weet je ook hoeveel nachtjes nog?

Niet uit mijn hoofd, maar ik heb speciaal voor dit soort zaken een krijtbord in onze slaapkamer, zodat ik, net als gevangenen ;) de dagen kan aftellen. Iedere avond voor het slapengaan weer één streepje erbij/eraf! Ga ik toch altijd met een glimlach slapen ;)

Maar wil jij dan soms beweren dat je er niet naar uitkijkt???? Zonder afbreuk te willen doen aan mijn vrouw, mijn familie en alles wat ik met hen onderneem, vind ik zo'n meeting (en dan met name de rij-in-een-lint-achter-elkaar-door-stad-en-land-tour een hoogtepunt in mijn jaar! Of vind ik autorijden nou gewoon erg leuk?
 

nemo

Senior Member
Niet uit mijn hoofd, maar ik heb speciaal voor dit soort zaken een krijtbord in onze slaapkamer, zodat ik, net als gevangenen ;) de dagen kan aftellen. Iedere avond voor het slapengaan weer één streepje erbij/eraf! Ga ik toch altijd met een glimlach slapen

Maar wil jij dan soms beweren dat je er niet naar uitkijkt???? Zonder afbreuk te willen doen aan mijn vrouw, mijn familie en alles wat ik met hen onderneem, vind ik zo'n meeting (en dan met name de rij-in-een-lint-achter-elkaar-door-stad-en-land-tour een hoogtepunt in mijn jaar! Of vind ik autorijden nou gewoon erg leuk?

Haha hoogtepunt van het jaar :crazy:
Natuurlijk heb ik er ook zin in :cheer: maar mijn hoogtepunt van het jaar wordt vermoedelijk iets met 2 wielen dat ik morgen op ga halen. Misschien kom ik wel met 2 wielen naar de meeting :grin:
 

Roel

Lid
Haha hoogtepunt van het jaar :crazy:
Natuurlijk heb ik er ook zin in :cheer: maar mijn hoogtepunt van het jaar wordt vermoedelijk iets met 2 wielen dat ik morgen op ga halen. Misschien kom ik wel met 2 wielen naar de meeting :grin:

Ik zal het wel gemist hebben: maar wat heb je gekocht?
Misschien wel een idee om een Sodaforum motortocht de organiseren?

Gr,

Roel.
 

nemo

Senior Member
Ik zal het wel gemist hebben: maar wat heb je gekocht?
Misschien wel een idee om een Sodaforum motortocht de organiseren?

Gr,

Roel.

soort huishoudforum? :blush:

prima idee om een motortocht te organiseren.
ik heb een yamaha szr 660 gekocht.
 

Hetzer

Forumguru
prima idee om een motortocht te organiseren.
ik heb een yamaha szr 660 gekocht.

SZR 660 , een leuke machine om mee te beginnen, uit welk jaar is t'ie, 2001???

Ik heb zelfs sinds kort mijn eerste (eigen) motor gekocht een APRILIA TUONO 1000R , o, ja ik las dat jij APRILIA een brommer merk vond, nou kom mijn brommer maar eens proberen dan, heeeeeeeeeerlijk :super:
 

Bothje

Heel gewoon lid
:ot:
Misschien wel een idee om een Sodaforum motortocht de organiseren?

prima idee om een motortocht te organiseren.
ik heb een yamaha szr 660 gekocht.

Ik heb zelfs sinds kort mijn eerste (eigen) motor gekocht een APRILIA TUONO 1000R , o, ja ik las dat jij APRILIA een brommer merk vond, nou kom mijn brommer maar eens proberen dan, heeeeeeeeeerlijk :super:
Succes en veel plezier in de file, ik koop een geel autootje :winkie:
 

Bijlagen

  • motorfile-993.jpg
    motorfile-993.jpg
    99,4 KB · Weergaven: 78
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan