Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

fonzamundo

Forumguru
Update van de mijne:

Doordat de 1.0 TSI geleverd wordt i.p.v. bestelde 1.2 TSI (zie mijn andere topic), blijft de levering staan op 02/08/2016 bij de importeur (D'Ieteren BE) i.p.v. de beloofde 30/06/2016 bij de dealer (besteld op 10/03 overigens).
Bij de dealer zou hij dan pas eind augustus staan (door de heropstart na het verlof kan het leveren wat langer duren).

Vandaag nogmaals met de dealer contact gehad en "Het spijt mij meneer, maar het blijft zo".
"Enigste optie die u heeft, is kostenloos annuleren na de beloofde leveringsdatum."
Lekker, maar dan heb je helemaal geen auto!

Schrale troost dus... :banghead:

Ze zullen ev. wel kijken wat ze kunnen doen om een vervangwagen mét trekhaak te geven voor het geplande zomerverlof (nvdr: de huidige OI heeft dit niet en dus ging het plan om met de fietsen erop uit te gaan - met de recent aangekochte fietsendrager - in het water vallen)

Toffe geste, maar welke wagen het dan zal worden zeggen er ook weer niet bij... :pieker:
Misschien een RS (kan dat met een trekhaak? ik dacht van niet?) of een Superb? :deuk:
Het zal in elk geval geen Citigo mogen zijn als ik de vrouw en haar huishouden mag geloven...
 

Nickname

Nieuw lid
Vandaag wordt normaal gezien mijn O3 bij de dealer verwacht, indien de papieren (hopelijk) ook toekomen zou ik morgenavond mijn wagen mogen gaan halen. Na vier maanden van heel veel geduld.
 
Laatste loodjes wegen het zwaarst..Have fun met wachten die laatste dagen. Ik kijk ook met veel plezier uit naar donderdag as. Dan eindelijk mijn auto mits de 19" Xtreme wielen op tijd zijn uitgeleverd door Pon.

Om mezelf te quoten. Mijn Skoda komt morgen NIET. Velgen nog niet geleverd.... zucht
 
Leuk om dit allemaal te lezen, mijne is besteld op 24 maart en wordt normaal eind juli verwacht.
Besteld combi ambition 1.4TSI DSG Moon white.(ambition pack gps + comfort + look + sunset + xenon lampen + mistlichten black).
Nu maar hopen dat het ook sneller gaat dan voorzien :-)

Vandaag telefoon gekregen van garage dat ik de papieren mag gaan afhalen :-), auto is dus onderweg zeggen ze!
 

steve_jaspers

Nieuw lid
Onze O3 besteld op 29/01 en nog steeds geen duidelijkheid over wanneer deze nu geproduceerd zal worden ..
Bij bestelling werd er gezegd week 18..
Al meermaals gebeld met garage, maar ze kunnen ook niets meer zeggen ..
Voorlopig staat hij gepland om eind Juni bij de dealer te zijn (week 26)...
... Ben benieuwd
 

gibu78

Actief lid
@steve_jaspers

Vreemd!! Is het een 1.2 tsi ( 1.0 tsi )Of speciale opties?

En wel bij een Skoda dealer besteld?

Die van mij ca 18-4 besteld en word in week 22 definitief gebouwd.
 

Last resort

Forumguru
Die van ons is ook half april besteld en de richtdatum van productie was week 22.
2 weken geleden nog contact gehad met de dealer en deze gaf aan dat het nog steeds rond week 22 zou zijn.
Daarna ongeveer nog 2 weken voordat hij afgeleverd zou worden.
Kijk er naar uit:jaja:
 

steve_jaspers

Nieuw lid
@gibu78
Het is een Octavia Style (berline) 1.4TSI met DSG met enkele opties:
- pack style comfort
- pack style GPS
- pack style look
- simply clever
- reservewiel
- smartgate
- canton speakers
- aero ruitenwisser
- ..

Besteld bij Garage Rietje in kapellen (antwerpen) .. wat toch een bekende en grote dealer van de gehele volkswagen groep is ..
 
Laatst bewerkt:
Maar in belgie kun je toch de hele productie van je auto volgen via myskoda.be ?

Bij mij staat daar ook gewoon 'besteld'.... ongeveer een maand nu.

Via mail al wel berichten van de dealer gehad dat de auto vervroegd zou zijn, met levertermijn ergens in juli (maar meer gegevens kreeg ik ook niet), en dat productie in de fabriek ook al gepland zou zijn.

Originele levertermijn was ergens tussen 11 augustus en 29 september.

Weet dus ook niet in welke mate je myskoda.be kunt vertrouwen.....
 

bonyuri

Actief lid
Nu besteld, levering zou laatste week augustus moeten zijn.
Zal ook wel iets met de zomervakantie te maken hebben :)
 
Bovenaan Onderaan