Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Last resort

Forumguru
Auto is sinds een kleine week in ons bezit en het bevalt prima. Net wat "meer" dan de Fabia. Vooral het opendak is perfect en natuurlijk de DSG. Alleen is dit wel even een omschakeling van handbak naar automaat. Maar denk toch niet meer terug te willen naar een hand geschakelde auto.
 

fonzamundo

Forumguru
Vandaag afgehaald en de voorziene leveringsdatum was 30/06, netjes dus!

Dealer had eerst gezegd dat de levering pas augustus ging worden door de 1.0 TSI, maar dat is dus allemaal in orde gekomen!
 

steve_jaspers

Nieuw lid
Woensdag 06/07/16 mogen wij (eindelijk) onze octavia gaan ophalen ...
Originele levertermijn was 31/05/16.. (door de verkoper werd gezegd, "reken op begin Mei" ...)

We rijden momenteel rond met een (gratis) vervangwagen (octavia combi) sinds 01/07/2016 en we hebben nog 450€ extra korting gekregen wegens de late levering (heeft me wel wat moeite gekost) ..

Ik ben benieuwd :-)
 

Texas25

Actief lid
Ik heb afgelopen vrijdag te horen gekregen dat mijn nieuwe vierwieler op transport is naar Nederland. Ben nu erg benieuwd wanneer hij bij de dealer aan komt.
 

TWouters

Nieuw lid
Dinsdag mag ik eindelijk mijn nieuw octavia ophalen. 30 juni is hij binnengekomen bij de dealer nu nog de accessoires laten monteren en dat gebeurd helaas pas donderdag/vrijdag.
Een week eerder dan in eerste instantie bij de bestelling aangegeven, kan hem gelijk goed testen op weg naar vakantie.
 
Hoi Allemaal,
hierbij even een hernieuwde kennismaking :D
ik ben Jeroen, 43 jaar en woon in omgeving Utrecht.
Na mijn "oude" octavia te hebben ingeruild voor een Peugeot 508 SW kom ik met hangende pootjes weer terug bij de vertrouwde Octavia. Nu is het voor mij heel duidelijk : Nooit, maar dan ook nooit meer een Peugeot... pffff wat een ellende man! 2 x nieuwe bekleding, de eerste keer al na 1 maand! 3 x nieuwe boardcomputer, en vele storingen. Hiervoor had ik de Octavia uit 2008, en die had na 3,5 jaar 1 keer een garage bezoek buiten de beurten om, een lampje was kapot gegaan:nailbiting:. Nu na bijna 5 jaar moeten rijden in deze mooie, maar slechte auto weer terug op dit forum.

Jullie begrijpen het al, ik heb nu dus weer een Octavia besteld, welke in december op kenteken komt te staan. het is de Octavia Style Business met als extra's het pluspakket, DAB, Panoramadak. Motor : 1.6 TDI DSG, kleur Cappuchino bruin, velgen 18" alaris.

Nog tips en tricks?
bedankt alvast,
 

gibu78

Actief lid
Dat is die van mij ook hoor.
Het is zelfs een accessoire....
Krijg die van mij donderdag geleverd, zal dan foto's posten voor het idee.
 

gibu78

Actief lid
@Tuur71
Dat durf ik niet te zeggen.
Ik zal het vragen als ik de O3 ophaal en zal het dan hier zeggen.
Ze ( de dealer ) hebben het mij als voorbeeld bij een andere laten zien, en dat zag er echt heel mooi uit.
 

Tuur71

Senior Member
Ben wel benieuwd. Ik heb ook verlaging, 18" en wil niet dat ze achter aan gaan lopen met de CV er achter. En moet van de winter in geval dat nodig is m'n sneeuwkettingen nog kunnen gebruiken.
 
Bovenaan Onderaan