Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Texas25

Actief lid
Net een berichtje van mijn dealer ontvangen. As vrijdag kan ik mijn nieuwe speeltje ophalen. Probeer al contact te krijgen met @Antera want ik wil hem ieder geval lager en breder. :dankje: Wel weer leuk een nieuwe auto. Ben helemaal blij. Als die klaar is komen er foto's natuurlijk. :yeehaa::yeehaa::yeehaa::yeehaa: :yeehaa:
 

Frank C

Forumguru
Na 4 jaar Volkswagen Golf wordt de Skoda Octavia de opvolger (lease).

7 juli jl. de volgende bestelling geplaatst.

Skoda Octavia Combi 1.0 TSI DSG Style Business 115pk
  • Race blue metallic
  • Black interieur
  • WK7 Elegance businessline pakket
  • PFK Plus pakket style business
  • SFC functie pakket (6M3-bagagenettenset, 9Z3-230v aansluiting, UK3-achterbank ontgrendelen
  • SSQ safety pack (PDI-alarm met messy, 3G2-isofix op passagiersstoel)
  • DAB Dab (digitale radio ontvangst (QVS-DABm digitale radio ontvanger)
  • CC Inbouw connectie car
  • 4E7 elke open en sluit achterklep
  • KA1 achteruit camera
  • PAN Panoramdak (PH8-panoramisch schuif-kaneeldak)
  • PH verwarmbare vooruit
Verwachte levertijd is nu week 40 (4 oktober). Valt qua wachten nu relatief mee, maar hopelijk wordt het eerder :)

Mooie specificatie:thumbsup:. Mijn auto is op 22 Juni besteld, levering wk 36. Voor meer info tav de uitvoering zie hand tekening.
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Octavia staat het beste op 20 achter en 15 voor. breder kan maar raad ik niet aan als je ook op vakantie wilt. Sneeuwkettingen is bij verlagen lastig te garanderen helaas.
 

Octaaf2

Nieuw lid
Na 2,5 jaar te hebben gereden met mijn Octavia Combi 1.6TDI ambition topaz brown was het tijd voor iets nieuws.
Eerst gekeken naar de RS TDI, maar spijtig genoeg was dit een beetje buiten budget van de leasing. Anders was dit een no-brainer geweest. Wel een testrit hiermee gedaan en dit was zalig. Even gekeken naar Passat, Superb en Audi,...

Uiteindelijk is de kogel door de kerk met dit als gevolg:
Octavia Combi Style 2.0 150PK in Quartz grey
Alcantara/leer zetels
Pack style GPS, comfort, look, safety
230V stekker
Canton voor Variabele koffervloer
Verwarmde Voorruit
sunset
elektrische kofferklep
3 spakig sportstuur

Levertijd ongeveer 3 maand, dus is nog af te wachten, maar ik kan al niet wachten.
 

Nickn

Nieuw lid
"Mijn" 1.0 TSI Hatchback heeft als levertijd nu half september opgekregen. Besteld begin juni. (Xenon, dynamic package, Colombus, PDC + Cam, Sunset)
 

Texas25

Actief lid
Nou, hier zijn eindelijk de eerste foto's let wel.. geen verlaging en nog geen spacers, die worden einde deze maand gedaan.

De meegenomen opties van deze Style business zijn: DAB, leer, Voorruit verwarming, Lane assist, ACC, 18" Golus, enz enz rijdt fantastisch en kan bijna niet wachten op de verlaging en verbreding. Dan is die af. BTW... ACC rijdt echt geweldig erg verslavend. Als de auto einde van deze klaar is komen de rest van de foto's. grtz...
 

Bijlagen

  • IMG_1054.JPG
    IMG_1054.JPG
    512 KB · Weergaven: 99
  • IMG_1058.JPG
    IMG_1058.JPG
    481,7 KB · Weergaven: 99
  • IMG_1056.JPG
    IMG_1056.JPG
    461,9 KB · Weergaven: 100
Planning is 15 oktober.

Combi Style Business 1.6 TDI / handgeschakeld
Quartz Grey
Elektrisch openen en sluiten achterklep
DAB
Driving mode assistant
Reservewiel
Plus pakket style business (Tour de France pakket)
Achterbumperbeschermstrip
 

Octaaf2

Nieuw lid
Na 2,5 jaar te hebben gereden met mijn Octavia Combi 1.6TDI ambition topaz brown was het tijd voor iets nieuws.
Eerst gekeken naar de RS TDI, maar spijtig genoeg was dit een beetje buiten budget van de leasing. Anders was dit een no-brainer geweest. Wel een testrit hiermee gedaan en dit was zalig. Even gekeken naar Passat, Superb en Audi,...

Uiteindelijk is de kogel door de kerk met dit als gevolg:
Octavia Combi Style 2.0 150PK in Quartz grey
Alcantara/leer zetels
Pack style GPS, comfort, look, safety
230V stekker
Canton voor Variabele koffervloer
Verwarmde Voorruit
sunset
elektrische kofferklep
3 spakig sportstuur

Levertijd ongeveer 3 maand, dus is nog af te wachten, maar ik kan al niet wachten.

Even naar de dealer gebeld. Wagen zou midden september in België aankomen. Dus ik hoop van eind September ermee onderweg te zijn.
 

jongetje

Forumguru
Die van mij is vrijdag besteld en wordt volgens de leasemaatschappij in de eerste week van oktober (week 40) geleverd
 

Nickn

Nieuw lid
"Mijn" 1.0 TSI Hatchback heeft als levertijd nu half september opgekregen. Besteld begin juni. (Xenon, dynamic package, Colombus, PDC + Cam, Sunset)
Zojuist te horen gekregen dat deze al volgende week bij de dealer staat, 10 augustus. Dat is een maand eerder dan opgegeven. Besteld begin Juni. Gaat om de 1.0 TSI Hatchback. Dan moet die nog wel 'rijklaar' worden gemaakt en de letters van de achterkant afslopen, maar het gaat vlotter dan verwacht :).
 

Nyazzin

Nieuw lid
Zojuist te horen gekregen dat deze al volgende week bij de dealer staat, 10 augustus. Dat is een maand eerder dan opgegeven. Besteld begin Juni. Gaat om de 1.0 TSI Hatchback. Dan moet die nog wel 'rijklaar' worden gemaakt en de letters van de achterkant afslopen, maar het gaat vlotter dan verwacht :).

Dat is altijd leuk nieuws om te horen! Een maand wachten is toch wel erg lang. Mijn verwachte levertijd is eerste week oktober, dus hopelijk wordt dat ook eerder :)
 
Bovenaan Onderaan