Yeti rijder in spe

EdK

Forumguru
Tsja weer iemand die de ultieme en meest verstandige keuze in zijn leven heeft gemaakt.....
Geniet elke dag weer van deze wagen, zelfs om 4 uur in de ochtend met een duffe en slaperige kop....
 

EdK

Forumguru
Ik wil 's ochtends alleen maar zo laat mogelijk mijn bed uit.
Zal wel het verkeerde model Skoda hebben. :cry:
Ach de eerste goede stap heb je al gemaakt door voor Skoda te kiezen.... ( eerste wijsheid )
En nu de volgende stap is het juiste model te kiezen ..... ( YETI ) ( wijsheid met de jaren... )
 
Nee, een trekhaak is het niet. Het is op zich niets functioneels, maar wel een leuke 'touch'. Het wordt zeker duidelijk als ik foto's plaats, nadat ik mijn Yeti in ontvangst heb mogen nemen.
 

henriz

Forumguru
IMG_2332.jpg


Oh toch niet.
"als enige in Nederland"
Nee, dus niet deze.
 

fabtdi

Lid
Gefeliciteerd!
Daar ga je een hoop plezier van hebben!
Ik heb mijn nieuwe beestje sinds een week en er inmiddels al 1200 km mee gereden en ben helemaal blij.
 
Dan wil ik de felicitatie graag retourneren! 1200 km in één week is een hoop. Fijn dat je zo blij bent met de auto. Overigens, als je een nieuwe hebt, welk type is dan de 'adventure'? Ik heb in mijn folder alleen de Yeti Active, de Ambition en de Elegance staan, al dan niet als 'outdoor' uitvoering..
 

fabtdi

Lid
Bedankt :)

Een adventure is een Yeti Outdoor Ambition met een paar extra toeters en bellen. Een actiemodel. Zie ook de bijlage. De mijne heeft als extra's nog het vision pakket ( xenon lampen), stoelverwarming en de trekhaak. Kleur is net als jouw toekomstige auto Jungle green.

de 1200 km zijn er inderdaad snel opgekomen en zijn grotendeels te danken aan 3 dagen door Nederland sturen voor mijn werk. Heb al volop de voordelen van de DSG maar zeker ook van de Xenon verlichting mogen genieten. Wat een bak licht komt er uit die lampen!! Wel even aan denken om de lichtschakelaar op automaat te zetten, dan gaan de lampen ook meesturen in de bochten.
 

Bijlagen

  • Leaflet Yeti Adventure.pdf
    684,1 KB · Weergaven: 12
Wat een mooie deal! Als ik zo lees wat er allemaal op die Adventure wordt meegeleverd, dan heb ik een beetje de indruk dat ik wel relatief veel betaal voor mijn elegance outdoor. Dat scheelt toch zo'n 2550 Euro in de prijslijst, terwijl er buiten het Amundsen navigatiesysteem niet zoveel meer op zit dan op die van jou. Mooie kleur ook, dat Jungle green. Ik vind het wel vreemd dat er onder de eerste grote foto een verbruik wordt genoemd van 2,9 kg op 100km (1 op 34,5). Wat is dat dan voor brandstof? Bij de uitvoeringen en prijzen staan alleen benzine motoren genoemd en het verbruik verderop voor de 1.2 TSI van 6,1 l op 100 km ziet er heel wat normaler uit voor benzine.

Als je in een week al 1200 km voor je werk hebt gereden, heb jij de auto dan als leasewagen?
 
Bovenaan Onderaan