Skoda Karoq

Skodaboytellem

Nieuw lid
skoda Alkmaar bevestigd prijzen begin oktober leverbaar vanaf kerst ongeveer. Digitale cockpit was onduideijk
Digitale cockpit vanaf week 22 leverbaar, heb ik begrepen.

Gezien de vraag naar de Karoq en de verwachte productie eenheid heb ik al gehoord over een dealer waar je nu een plek kan reserveren d.m.v. een certificaat. Naar mijn idee een goed initiatief om de meest geintresseerde klanten alvast te voorzien van een productieplek, ik overweeg het in ieder geval!
 
mei 2018 dus, dat is nog behoorlijk ver weg. Ik moet gaan bestellen mijn huidige moet eruit dus het gaat wat anders worden. Jammer vind het echt een schitterende auto.
 

rudolfi

Forumguru
Gisteren toevallig even bij Broekhuis geweest en daar is mij verteld dat ze de karoq demo's besteld hebben, maar dat virtual cockpit nog niet te bestellen was op de demo's.
 

EdK

Forumguru
Hier nog wat info van Skoda.cz over den Karoq
 

Bijlagen

  • 170904 SKODA KAROQ celebrates motor show premiere at IAA.pdf
    436,9 KB · Weergaven: 51

hemi24

Forumguru
Pon kan de kaartjes voor de IAA maar niet kwijt blijkbaar: kreeg vandaag een herinneringsmail om m'n gegevens alsnog achter te laten... :cool:
 

EdK

Forumguru
Hebben ze de bus ook geregeld ernaar toe ?
Niet ?
Tsja dan is het echt niet interessant voor me !

Wil wel vervoer van PON terrein naar de IAA hoor....:D
 

hemi24

Forumguru
Hebben ze de bus ook geregeld ernaar toe ?
Niet ?
Tsja dan is het echt niet interessant voor me !

Wil wel vervoer van PON terrein naar de IAA hoor....:D

Misschien stellen ze een Citigo ter beschikking...

maxresdefault.jpg
 

Okki

Donateur
Blijft toch een mooi kleurtje, dat grondverf grijs. Ik vind de achterkant (van de auto hè) ook beter geslaagd dat die van de Kodiaq. Zelfde geldt voor het dashboard. Lijkt of de verhoudingen beter kloppen.

Skoda-Karoq-0993.jpg
 

thekawa

Forumguru
Vorm karoq mooier, kodiaq imposanter, achterkant karoq alleen niet mooi, alsof ze de achterlicht unit niet mochten afmaken. (Persoonlijke mening ;))

Volgend weekend even proefzitten, want de kodiaq kon me niet bekoren qua zir. Ik wil laag in de auto zitten en heb lange benen, dan kan helaas het stuur niet ver genoeg naar je toe. Dan zit de o3 met dynamic stoelen beter.

Hoop verder een versie met digitaal dash em sportsline waar ze wel de moeite hebben genomen om de onderrand mee te spuiten
 
Bovenaan Onderaan