Skoda Karoq

Jacques B

Nieuw lid
In het instructie boekje staan meer zaken niet in. Als je o.a. Naar de 1.5 motor kijkt dan zou deze alleen leverbaar zijn met dsg. De verkoop brochure geeft aan dat hij leverbaar is met handschakelbak. Het 1 met het ander spreekt zich tegen. Volgens mij moeten we helaas wachten op de Nederlandse info (dealer).
 

elsinga

Forumguru
Als ik het instructieboekje van de Karoq en Kodiaq naast elkaar leg valt de enorme gelijkenis me op. ;) Minimaal 905 identiek. :)
 

Seigersbjorn

Senior Member
Dat is wel een heel klein verschil in startprijs tussen de grote en kleine(re) beer.
Ik had toch wel een scherpere prijs verwacht..
 

EdK

Forumguru
Tsja en dan zit je ff een 1 litertje TSI 6 handbak Ambition te configureren en zit je op de 31K .....

Maar goed de Drive versie staat er nog niet bij en die benne weer wat aantrekkelijker kwa prijs en uitrusting...

En zoals elke keer weer als er een nieuw model uitkomt, we motten gewoon wachten tot hij in de showroom staat en dat PON er uiteindelijk uit is met de fabriek wat zij gaan betalen en dan wat onze prijs hier in NL gaat worden...
 

Okki

Donateur
Nou, ik kom aan de € 33.990 voor een leuke versie in Duitsland......

Karoq-Emerald-Gr%C3%BCn-Metallic.jpg


Staatsloterij.jpg
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Over de Nederlandse prijszetting kun je nog helemaal niks zeggen....
Ook afwachten wat de business versies gaan doen....
Anders wordt t voor mij alsnog n Octavia combi:jaja:
 
En in heb de Karoq in het echt gezien:D was vorige week op bezoek bij de fabriek in Mlada Boleslav (en dat is niet eens de locatie waar de Karoqs gebouwd worden) er reden daar twee exemplaren over het fabrieksterrein. In mijn spiegel zag ik de smalle lichtstripjes op de achterklep dus absoluut geen Kodiaqs.
Erg mooie auto, formaat is ook precies goed. Kodiaq is ook mooi maar wel erg groot.
 
Bovenaan Onderaan