Skoda Karoq

hemi24

Forumguru
Dus geen nieuws en niks wat we nog niet wisten...

Ik heb besloten om op Prinsjesdag maar naar Frankfurt te gaan, kunnen we in elk geval iets bekijken!
 

Rallye

Forumguru
Update ....
Staat in Frankfurt vanaf 14-09 te stralen op de autoshow,prijzen worden in het najaar bekend,ook dan te configureren online.
Levering vanaf begin 2018.

Is de Karoq de opvolger van de Yeti? Nee.
Gaat de Yeti eruit als de Karoq wordt geintroduceerd? Ja.

Eén auto met hoge instap gaat eruit, een andere komt. Maar het is geen opvolger. Nee hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Is de Karoq de opvolger van de Yeti? Nee.
Gaat de Yeti eruit als de Karoq wordt geintroduceerd? Ja.
vraag 3 antwoord 3:
Komt er nog een derde SUV achtige skoda bij ?
Ja die komt er en op basis van het fabia platform.
Wanneer ?
Zover bekend ergens volgend jaar...
Zou het de opvolger van de RR kunnen noemen....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Komt er nog een derde SUV achtige skoda bij ?
Ja die komt er en op basis van het fabia platform.
Dat kan interessant worden. Ik ben nooit erg gecharmeerd geweest van de RR qua vormgeving, maar een beetje strakke bak van vergelijkbare grootte lijkt me wel wat...
 

elsinga

Forumguru
Is er ergens al een overzicht met alle technische details van de Karoq? Ik ken de duitse Skoda site (waar alleen de configurator al werkt, maar geen brochure is te downloaden) en de duitse PDF hierboven. Maar ik ben ook geïnteresseerd in zaken als (trek)gewichten, acceleratie 1-100 en topsnelheid.

(ben bezig om een shortlist te maken voor een nieuwe leaseauto die Q2 2018 besteld moet worden als het zo doorgaat qua kilometers, de Karoq lijkt een goede kandidaat naast de S3 Combi en Kodiaq)
 

AGTon

Forumguru
vraag 3 antwoord 3:
Komt er nog een derde SUV achtige skoda bij ?
Ja die komt er en op basis van het fabia platform.
Wanneer ?
Zover bekend ergens volgend jaar...
Zou het de opvolger van de RR kunnen noemen....

Maar dat doen wij niet. De RR is niet te vervangen voor een fabia op hoge poten
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Maar dat doen wij niet. De RR is niet te vervangen voor een fabia op hoge poten
Tsja je hoeft mij niets te zeggen over de RR !
Heb deze zelf ook een ruime 4 jaar met veel plezier gereden..
En tsja je vind hem mooi of niet, maar het is / was de meest functionele wagen die ik heb gehad.
Met een behoorlijk goede wegligging waardoor je derhalve ook geen ander merk veren met verlaging nodig had.
En het dochtertje van vriendin was ook altijd erg blij met de RR, want ze kon altijd zo fijn naar buiten kijken....
Want bij Omie kon dat niet...... maar ja die had zo'n franse P wagen......:pardon:
 

marang73

Forumguru
Hoop voor jullie dat de introductie beter verloopt als bij de Kodiaq. Prijzen bekend maken werd keer op keer uitgesteld.
 

tha a

Senior Member
Hoop voor jullie dat de introductie beter verloopt als bij de Kodiaq. Prijzen bekend maken werd keer op keer uitgesteld.
Eens, ik heb daarom nu besloten voor de Superb te gaan. Als de Karoq bestelbaar was geweest had ik misschien een andere keuze gemaakt. (alhoewel de afwerking in de Superb op een hoger plan staat en dit ook heeft meegespeeld)
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Eens, ik heb daarom nu besloten voor de Superb te gaan. Als de Karoq bestelbaar was geweest had ik misschien een andere keuze gemaakt. (alhoewel de afwerking in de Superb op een hoger plan staat en dit ook heeft meegespeeld)
Hoe weet u dat de afwerking op n hoger nivo zou staan bij de Superb?
Het materiaalgebruik zal wel meer "premium" zijn, maar dat staat in mijn beleving los van afwerking.
Niet dat er iets mis is aan de Superb....
 

tha a

Senior Member
Hoe weet u dat de afwerking op n hoger nivo zou staan bij de Superb?
Het materiaalgebruik zal wel meer "premium" zijn, maar dat staat in mijn beleving los van afwerking.
Niet dat er iets mis is aan de Superb....
Ik bedoel in deze ook materiaalgebruik. Afwerking zal gelijk zijn. De Superb is ook wat hoger in prijs dus daar zal heus wel t verschil zitten.
 
Bovenaan Onderaan