Skoda Karoq

Mijn leasecontract loopt eind november af, en ben geïnteresseerd in de Karoq, timing is natuurlijk een issue, als ik zo lang wacht met bestellen tot ie in de showroom staat is de levertijd enorm lang, maar ongezien een auto bestellen is ook zo wat.

Ik heb begrepen dat hij eerder in Duitsland te krijgen zal zijn, ik denk erover na om naar een dealer in Duitsland te rijden om hem even rustig te kunnen bekijken.

Iemand enig idee wanneer de Karoq bij de Duitse dealers zal staan?
 

Jorg Edelbloedt

Senior Member
Mijn leasecontract loopt eind november af, en ben geïnteresseerd in de Karoq, timing is natuurlijk een issue, als ik zo lang wacht met bestellen tot ie in de showroom staat is de levertijd enorm lang, maar ongezien een auto bestellen is ook zo wat.

Ik heb begrepen dat hij eerder in Duitsland te krijgen zal zijn, ik denk erover na om naar een dealer in Duitsland te rijden om hem even rustig te kunnen bekijken.

Iemand enig idee wanneer de Karoq bij de Duitse dealers zal staan?
K zit in tzelfde schuitje,daarom zijn wij vandaag ook naar Frankfurt gereden.
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Heb afgelopen week een Octavia VRS in stopverfgrijs zien rijden, kan me niet bekoren.
Maar gelukkig hebben we niet allemaal de zelfde smaak.
 

Tuulster

Forumguru
en? zou de Karoq ooit nog eens een prijs krijgen in NL? :laugh:
Inderdaad......
De tijd tussen het voorstellen van een nieuw model en de bekendmaking van prijzen en start levering wordt steeds langer.

En dan na start levering in no time weer een jaar plus levertijd.......

:sterretjes: :pieker:
 

hemi24

Forumguru
Mijn keuze gemaakt.....
1.6 TDI DSG,Ambition met Dynamic optie, heerlijke stoelen die je echt "vastpakken", met een fijn sportstuurtje.
Kleur....denk "stopverf grijs", staat m erg goed!
Nu maar hopen dat de prijzen snel bekend worden gemaakt.

Moet die uitvoering wel eerst leverbaar worden: 1.6 TDI mét DSG...
 
Laatst bewerkt:

Octavia0112

Forumguru
Zag btw net een verwachte vanafprijs van €21990 bij onze zuiderburen, weet niet wat dat in ons kikkerlandje doet kwa prijs?
 

EdK

Forumguru
wel doe eens de huidige Yeti prijs plus een 1 a 2 duizend euro erbij en ik vermoed dat je dan redelijk dichtbij de NL prijs zal komen....
En in mijn ogen dus te duur
 
Uitgebreid de karoq in Frankfurt bekeken, mooie wagen en ruimer als de ateca. Gaaf virtual dashboard en mooie stoelen. Mag wel iets sportiever, en een skoda engineer kon mij mededelen dat er volgend jaar een sportieve versie komt. Racing blue voorals nog niet. Maar zou ervoor gaan pleiten.. folder al meegekregen.
 

hemi24

Forumguru
Ach, een T-Roc start bij ruim 25 mille, valt dus wel mee.

T-roc is eigenlijk de VW die stiekem meer Audi is dan de Q2...

Als je achter een Q2 aanrijdt valt het op dat dit qua achterpartij heel erg lijkt op een opgeblazen Polo...

V.w.b. de binnenruimte valt snel op dat de Q2 en de T-roc toch echt op een kortere (en smallere) basis staan, in vergelijking met de Karoq/Ateca.

Binnenruimte van de tweeling Karoq en Ateca zal elkaar niet veel ontlopen aangezien de wielbasis en breedte identiek zijn
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan