Raar geluid snelweg

Joske

Forumguru
Dat zou ik in eerste instantie alvast doen en misschien toch al aangeven dat je niet helemaal tevreden bent met de huidige coulanceregeling. Dan kan je nog overwegen om eventueel rechtsbijstand in te schakelen (?) of een andere dealer te raadplegen? Er zijn een aantal mogelijkheden, wat ideaal zou zijn natuurlijk is dat je iemand anders hebt als voorbeeld met een gelijkaardig incident. En welke coulanceregeling die persoon gekregen heeft.
 

CDK

Forumguru
Ik ben ook wel benieuwd hoe hoe die 20% coulance opgebouwd is, laat het ons maar weten aub, auto is of wordt dit jaar toch al 6 jaar, redelijk uniek dat er dan nog een coulanceregeling van toepassing is....
 

EdK

Forumguru
Maand geleden gekocht ???
Maar met of zonder garantie van 3 / 6 of 12 maanden ?
Want indien je met garantie hebt aangeschaft een maand terug dan zou je toch geen kosten er aan mogen hebben !!??
 

EdK

Forumguru
Tsja dan is het zuur en waren die € 400 nu waarschijnlijk al terugverdiend, maar goed dat is achteraf.
Dus word het kijken wat de goedkoopste oplossing is, dealer ( offerte laten maken ) of revisiebak bij bv kleinGunnewiek scoren en een locale garage de boel laten verwisselen..

http://www.kleingunnewiek.com/voorraad/Skoda/
 
Hij staat bij de garage. De dealer betaalt 25% van de kosten. We hebben ook een leenautootje, een Mii! Best een geinig ding :-)
 

lawewing

Forumguru
Wellicht wat aan de late kant, je hebt immers al ingestemd met het voorstel van de dealer, maar toch. Je hebt de auto een maand geleden gekocht, zonder garantie zeg je. Echter, op grond van artikel 18 van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek heb je ook in die situatie toch gewoon een (soort van) wettelijke garantie van 6 maanden na (af)levering. Ik was hiermee teruggegaan naar de verkoper (de dealer?) en had verlangd dat dit kosteloos was verholpen.

Mag ik vragen wat de totale kosten (zonder coulancekorting van de dealer) zijn? Zodat ik het enigzins in perspectief kan plaatsen.
 

Octavia32

Forumguru
Ik heb hetzelfde gehad en was bij JB autoservice in Dieverbrug ca €800 kwijt dit was een ruilbak althans hij was bestemd voor zijn Audi TT bak had 32000 km gelopen.
 
Bovenaan Onderaan