Nuttige VCDS codes site alle vag modellen

mmsol78

Actief lid
Korte vraag, zijn er mensen die ook de nieuwste Passat kunnen voorzien van een aantal aanpassingen? Welke aanpassingen zijn mogelijk?

Collega is wel erg enthousiast over mijn aanpassingen uitgevoerd door @ertromp
 
D

Deleted member 20094

Volgens mij kan je dat ook aflezen op de display van de pomp :deuk::D:deuk::D....

Ff serieus....je weet hoeveel je kan tanken.



Je weet was me net voor @Evilcomputing :thumbsup:
 

ertromp

Forumguru
Acceleration meter aangezet maar kan ik nergens terug vinden. Misschien dat dit specifiek voor de vrs is ofzo
Nee die gaat niet werken op Skoda / MQB platform.
Al wel ervaring met VCDS? Niet zomaar raak klikken hoor. Eerst goede backup maken van zowel de long codings als de adaptiewaarden. En daarna kun je zaken veranderen en altijd weer terug naar je origineel instellingen. Vooral die adaptiewaarden het is wat werk maar daar gaat nu juist het e.e.a. in zitten om te veranderen
 

jadijkstra2000

Forumguru
Nee die gaat niet werken op Skoda / MQB platform.
Al wel ervaring met VCDS? Niet zomaar raak klikken hoor. Eerst goede backup maken van zowel de long codings als de adaptiewaarden. En daarna kun je zaken veranderen en altijd weer terug naar je origineel instellingen. Vooral die adaptiewaarden het is wat werk maar daar gaat nu juist het e.e.a. in zitten om te veranderen

Zeker ervaring :) en inderdaad! Eerst een Back-up maken. Sowieso maak ik ook nog een additionele Back-up van de coding alvorens ik iets verander. Jammer dat acceleration niet werk. Was wel leuk geweest....overigens, als je smartgate hebt, is dit via de telefoon wel uit te lezen...
 

ertromp

Forumguru
Zeker ervaring :) en inderdaad! Eerst een Back-up maken. Sowieso maak ik ook nog een additionele Back-up van de coding alvorens ik iets verander. Jammer dat acceleration niet werk. Was wel leuk geweest....overigens, als je smartgate hebt, is dit via de telefoon wel uit te lezen...
Smartgate kan inderdaad zaken laten weergeven op je smartphone die niet weer te geven zijn op je Instruments
 
Bovenaan Onderaan