Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Tuulster

Forumguru
Mooi plaatje zeker dat rijtje op de onderste foto :tegek:

Wielen zijn ook best stoer, ik zou ze zo uit de folder niet kiezen maar zien er op de auto erg goed uit :jaja:
 

s-line

Forumguru
Nou het blijft wel een heel dilemma inderdaad.
Een jongensdroom maar iets op leeftijd of een nieuwe Superb.
Hatchback?
Heb de combi uiteraard nog niet gezien maar vind de lijnen van de auto echt heel mooi.
Wie weet is de combi nog mooier? Maar dit is nu al een auto om verliefd op te worden.
En ja 21' !!
Als er standaard al 19 op kan met 235-40-19 moet er ook 9,5x21 met 245-30-21 op kunnen..... Shit nu verraad ik alweer teveel.
Bla bla bla!:jaja::D
 

Der Einser

Forumguru
Skoda sponsort de ijshockey world championship en op promo plaatjes zien we de nieuwe superb, zonder extreme verlaging en met 18 inch velgen. Geeft toch een iets beter beeld, op de bestickering na dan :-p.
http://www.praguepost.com/sports/47290-skoda-sets-record-as-sports-sponsor
https://media.skoda-auto.com/Pictures/Sponsorship/_w/150423 The new SKODA Superb in IIHF Fleet 002_jpg.jpg
Ik vind het echt veel te klein op zo'n grote auto.
Even plat gezegd: ziet er gewoon niet uit!
Veel te hoog op zijn poten, te kleine wielen en dus te veel ruimte tussen wiel en kas,....
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
hup, zit ie op zijn paard zeg :laugh:

3547514381.2.jpg


was maar een grapjeun hoor ;)
 

EdK

Forumguru
Bij skoda maakt iedereen zich druk om de "ruimte" voor de kindjes.
mmmm dan ben ik een vreemde eend in de bijt......
bij mij gaat het erom dat de wagen functioneel is voor mijn wensen....... en die koters motten gewoon wat minder verwend worden zodat ze weer met beide benen op de grond komen te staan...
En vinden ze de ruimte te krap ????? gaan ze toch lekker met de fiets naar school toe !!!
 

Bakkertje

Forumguru
Auw acc voor 330 euro.. je zou maar net in een passant rondrijden.

Anyways, wat de wifi betreft dat zal vast hetzelfde werken als bij mijn mib Discovery daar heb je of rsap voor nodig of je zult een wlan stick erbij moeten kopen. De dure Bluetooth optie a 650 heeft dan waarschijnlijk ook een sim slot in de unit in het (kleinere dan bij peugeot) handschoenenkastje. Die optie zeker selecteren als je echt serieus iets met wifi wilt doen. De VW dealer wist dit destijds ook allemaal nog niet, inmiddels dus wel..

Rsap wordt overigens door erg weinig toestellen ondersteund (iOS en Windows Phone sowieso niet). Mijn galaxy s4 deed het in ieder geval wel met de vorige Android versie. (deze week is de lollipop update erop gekomen, weet niet of het nog werkt)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan