Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

tritus

Senior Member
Ik ook haha.

Ben nog even aan het rommelen met de opties. Ik wacht dus op een nieuwe offerte. Zal jullie op de hoogte houden. Ik hoor ook graag wat jullie aan offertes hebben, altijd handig voor de onderhandelingen.
 

tritus

Senior Member
Mijn opgegeven lease tarief is incl winterbanden, verzekering en vervangend vervoer. Excl brandstof.
 

Bakkertje

Forumguru
M'n passat zit op 843 ex brandstof op basis van 40000 km 48 maanden, winterbanden, luxe vervangend vervoer en eigen risico van 135 euro.
Daarvoor rijd ik in een 1.6 TDI highline, handgeschakeld, met executive pakket, grootlicht assistent, metallic lak, en trekhaak achteraf.
@tritus zit met een 2.0 TDI en rijkere uitrusting, hoger kilometrage en langere looptijd maar 50 euro hoger. In zijn configuratie op basis van mijn looptijd en kilomters is ie waarschijnlijk even duur als mijn Passat. Fiscale waarde zal elkaar niet zo gek veel ontlopen (m'n passat zit op 39682).

Kortom mooie deal die S3!
 

Bakkertje

Forumguru
@tritus als ik hem zou bestellen zou ik de adaptieve cruisecontrol erbij bestellen.
Overigens zou ik voor de 1.6 met dsg en ACC gaan, dat lijkt me echt een perfecte combinatie.
Ik zou het zeker eens in een proefrit proberen in een golf VII / Passat ;)
 

Octavia32

Forumguru
Ik heb alvast een afspraak gemaakt voor een proefrit in de 2.0 tdi. Ergens in juni.

150pk maar nou ja komt qua koppel overeen met de mijne.
 

Thrar

Actief lid
zie bericht EHS en die van mij eronder, had per ongeluk te vroeg gesubmit
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EHS

EHS

Actief lid
Toevallig net gesproken met Directlease en gaven aan dat prijzen nog aangepast worden en dat ze eea aanvullen. Hoeveel gunstiger dit wordt geen idee.

Zelf moet ik bestellen bij Athlon maar ben nog in afwachting van inloggegevens (weet ook niet of zij prijzen er al in hebben).
 

Thrar

Actief lid
Ik had Directlease een mailtje gestuurd m.b.t. hoge prijzen en onvolledige gegevens/opties en kreeg de volgende reactie:

Ik verwacht, dat wanneer alle gegevens bekend zijn, de leaseprijzen nog wel zullen zakken. Door onverklaarbare oorzaak is deze auto nu al calculeerbaar gezet dat was eigenlijk niet de bedoeling. Wil je begin volgende week nog eens kijken?​
 

NewO3

Forumguru
Leuke review. Lekker rustig met kleine details.. Denk met de S3 dat Skoda heel veel nieuwe liefhebbers van het merk erbij krijgt. Zie het al op mn werk, steeds meer switchers van VW en zelfs BMW nu wachtend op offerte's van de S3
 
  • Leuk
Waarderingen: EHS

tritus

Senior Member
Zojuist de dealer aan de lijn gehad. Er komen maar een beperkt aantal Superbs naar Nederland dit jaar. Mijn garage (de Waal /auto) lease midden nederland) kreeg er 16 beschikbaar. Zojuist dus de knoop doorgehakt. Ik twijfelde nog over de Mazda 6 skylease GT, ook echt de moeite waard!

Nog even naar de opties kijken vandaag en dan gaat de bestelling definitief de deur uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan