Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

rensejansen

Nieuw lid
Krijg ik toch net een foto doorgestuurd van mijn collega die bij de dealer was..... Nu kan ik helemaal niet meer wachten..... #nog3dagen....
 

Bijlagen

  • IMG-20150907-WA0001.jpg
    IMG-20150907-WA0001.jpg
    228,8 KB · Weergaven: 61

Shabba

Forumguru
Welkom Jack!

Ikzelf heb op 15-06-2015 besteld en verwachte productiedatum is week 42! Dus 4 mnd tussen bestellen en productie. Heb de 110pk combi edition besteld in laser white. Lease autos gaan voor....hoop hem nog dit jaar te krijgen! Gelukkig staat de inruilwaarde vast!
 

Jack76

Actief lid
@Alpha en @Shabba Bedankt!
Ja weer een witte hahaha
Zag op het forum dat ze met race blauw samen nogal veel voorkomen.
Heb hem met zwarte beam velgen besteld.
Maar die levering kan dus aardig uitlopen
Hopen dat het allemaal voorspoedig verloopt!
 

MarkyMark

Actief lid
Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Heb de eerste 1000km erop zitten en ik kan niet anders zeggen dan dat het een top wagen is... Veel koppel onderin en een goede wegligging.... En dan die kofferbak..... Wauw!
 

jorris2

Nieuw lid
Mijn Fabia combi op 20-07-2015 besteld. Kreeg van de week bericht dat hij in week 38 geproduceerd wordt. En O ja, hij wordt niet wit en ook niet race blue
 

Shabba

Forumguru
En los van kleur, welke motor? Benzine of diesel? Welke opties?
Lease of niet lease?

Ben heel benieuwd.

Ik de 110pk benzine, laser white, tot nu toe zegt dealer dat de te grote vraag naar de 110pk voor problemen zorgt..
 

Alpha

Donateur
En los van kleur, welke motor? Benzine of diesel? Welke opties?
Lease of niet lease?

Ben heel benieuwd.

Ik de 110pk benzine, laser white, tot nu toe zegt dealer dat de te grote vraag naar de 110pk voor problemen zorgt..
Maar die 110pk is ook een heeeerlijke motor... Heeft altijd kracht voor je klaarliggen :-)

Gecombineerd met DSG in de S stand en je hebt een kanonnetje.
 

jorris2

Nieuw lid
Het wordt de combi ambition 1.2 TSI 90PK 5-hand. in de kleur denim blue. Met als opties navigatiepakket en climate control. Verder niets speciaals. Het betreft hier een leasebak.
 

FrankM

Nieuw lid
Bericht ontvangen van Skoda. Onze nieuwe Fabia Combi Edition 1.2 wordt rond week 45 geleverd dus hopelijk in de week van 2 november! We hebben de auto besteld op 15-8 jl.
Extra opties: navigatie, bijrijders stoel in hoogte verstelbaar en DAB.

Kleur: Metal Grey!

Goedemiddag mensen... ik ben nieuw op dit forum en heb ivm gezinsuitbreiding een fabia 3 combi gekocht. M'n vrouw is uitgerekend op 16 december en de levertijd van de auto is volgens dealer zo'n 2 a 3 maanden. Klopt dit ongeveer of ligt het ook aan de uitvoering? We hebben een Candy White combi edition 1.2 tsi 6 bak besteld. Groet Jack.

Mijn vriendin is uitgerekend op 21 januari en ook om die reden voor een nieuwe ruimere auto gegaan! Gefeliciteerd met de auto en de zwangerschap!

Onze auto is, als het goed is, ruim op tijd!
 
Laatst bewerkt:

Shabba

Forumguru
Gefeliciteerd Frankm,

Toch even nieuwschierig...welke motor? Lease of prive?

Als t zo doorgaat toch dealer nog is ff aan zn vestje trekken waarom ik zo lang moet wachten...
 
Bovenaan Onderaan