Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

FrankM

Nieuw lid
Zojuist een mail ontvangen van de dealer dat onze Fabia "definitief is ingepland voor productie". Stond verder niet bij wanneer.

Heb gevraagd of ik een code kan krijgen om de status te volgen.
 

PietB

Lid
Ik heb 22-07 de Combi Edition besteld (geen lease, privé dus) ook de 110 pk met 6 versn.bak, kleur laser white, panoramadak, climate control, trekhaak, Bolero systeem, enz., nu precies 8 weken geleden. Nog niets gehoord van de dealer betr. productie-/leveringsdatum, dus kan wel lang gaan duren.

Mijn vrouw had vandaag gebeld met den dealer, staat op voor productie voor volgende week-40, dan 2 wkn later bij dealer ongeveer.. Dus er zit schot in..
 

Shabba

Forumguru
Yippie!!!! ook bij ons goed nieuws...Net als bij @Altos is ook mij vandaag bevestigd dat ie deze week gemaakt wordt. Over 2 weken dus afspraak voor aflevering....Ipv week 42 dus nu.....

Ik heb geen specifieke Michellin band gekozen trouwens...in de maat 17" vind ik alles prima zolang het maar Michellin is.
 
Via een KOM nummer via de dealer kun je inloggen en de status terugvinden...de mijne wordt deze week gebouwd staat daar nu :)
Onze Skoda fabia combi edition stond zoals ik eerder elders heb gemeld al in de showroom. Ik heb de bij het leasecontract behorende papieren met komnr, chassisnummer, motornr.
Waar ik nieuwsgierig naar ben is of ik daarmee kan aflezen welke maand de auto is gebouwd. Dan weet ik ook of de radio smartlink of alleen mirrorlink. ( vanaf mei is met smartlink)
Iemand een idee?
En waar kan ik met kom nr inloggen?
Zoals te merken blijf ik ongeduldig..:tegek:
 
Laatst bewerkt:

Desmo

Actief lid
Mijn Fabia combi 110 pk 6bak edition week 26 besteld, vandaag van de dealer gehoord dat de auto binnen is gekomen. Kan hem woensdag ophalen:tegek:en dan na 13 jaar met veel plezier rijden afscheid nemen van mijn golf v5 .
 

HeMij

Nieuw lid
4 juni is onze (lease) Skoda Fabia 1.2 TSI 110pk Edition kleur metal grey metallic besteld (eind week 23) en vandaag (eindelijk) te horen gekregen dat hij volgende week donderdag opgehaald kan worden (eind week 41 dus).

Extra's: Climatronic incl automatisch dimmende binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagiersstoel, DAB+ en een (vaste) 13 polige trekhaak.

De verwachte leverdatum was 4-9-2015 en is dus lang niet gehaald. Maar... beter laat dan nooit en als ik 'm eenmaal heb, is dat lange wachten vast meteen vergeten :)

O ja, de auto die ik inlever is een Honda Civic van ruim 5 jaar oud (lease). Van niks extra's dus naar lekker veel speeltjes (bv cruisecontrol, verwarmde stoelen, enz enz enz enz enz enz enz enz :D) Ben benieuwd of de kids van 16 en 18 (gelukkig beide slank, wel lang) zich gaan vinden op de achterbank. Waarschijnlijk maakt de Bolero autoradio veel goed (DAB+, diverse mogelijkheden om te verbinden met de smartphone(s), 6 speakers).

Wat ik misschien wel ga missen in de automatische versnellingsbak (was me net even te duur om bij te bestellen).

Nog 7 nachtjes slapen... Zzzzzzzzz
 

sador

Donateur
@HeMij,

Ik heb op 26-08 een Skoda Fabia 1.2 TSI 110pk Edition besteld met bijna dezelfde extra's.
Heb net van de dealer te horen gekregen dat deze definitief in week 42 gebouwd wordt en in week 44 uitgeleverd.

Levertijd in totaal 9 weken.

Ik vind dit in vergelijking van wat ik hier leest behoorlijk vlot.
 

ElCapitano

Actief lid
Vandaag van de dealer gehoord dan mijn Fabia Combi Edition 110pk handbak volgende week gebouwd gaat worden:rockon::yeah::tegek:

6 wkn geleden besteld dus zit dan ook zo aan de 9 weken levertijd zoals het er nu uitziet...
 
Bovenaan Onderaan