Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Bedankt @Altos, al staat er nog steeds voorlopige productieweek en die week is nog niet gepasseerd,dus ik ben nog wat voorzichtig. Dat plezier zal straks vanzelf wel komen ook als het wat later wordt, ik rij nu ook nog steeds prettig in mijn "oude Combi".

Verhaaltje over de velgen daar krijg ik ook nog geen duidelijkheid in. Antwoord nu is dat ze afhankelijk zijn welke er tijdens de productie onder gooien en hun niets erover kunnen zeggen. Ik wacht wel even af wat eronder zit en anders loopt dat via de Lease maatschappij.
 
Mijn combi wordt nu "half oktober" geproduceerd.
Hij zou eerst "eind augustus" worden geleverd.
Bestelling 3e week juni.

Ik heb het allemaal: het panodak, en de 110pk motor. Meh.
Eigenlijk vind ik het niet kunnen. Maar blijkbaar verkopen ze die dingen sneller dan ze ze kunnen maken, en tsja, wat doe je eraan?
 
@sipelpomp Dan ligt de "oorzaak" bij jou misschien aan de 110 pk motor gok ik zo.

Ik heb het ook allemaal ;) alleen 90pk en ik zie nu dat de voorlopige week 36 een definitieve productieweek is geworden, bestelling eind juni/begin juli.
 

sador

Donateur
Sinds gisteren een Fabia HB 110 pk edition besteld, lever week 45 zal mij benieuwen of dit nog later wordt.
 

MarkyMark

Actief lid
Maandag zou ik mijn combi ophalen maar helaas komt de wagen dinsdag pas binnen bij de dealer vanuit PON.

Duurt nu een paar dagen langer, ter compensatie stelde de dealer voor de wagen een speciale waxguard behandeling te geven en een telefoonhouder in de wagen achter te laten, Nice! Mij hoor je niet klagen dus.
 

Altos

Banned
Ik weet niet of je graag poetst @MarkyMark?
Zo nee, niks an de hand.
Zo ja, dan zal je de Waxguard snel weghalen en zelf iets beters aanbrengen.
Ik heb hem zelf ook op onze O3 gekregen 2 jaar geleden maar aangezien ik semi-fanatiek detailer ben was me al snel duidelijk dat het een mooie verkoop sealer is, de lak sealing is niet zo...
Nogmaals...als je je auto alleen af en toe wast en vind dat ie in de showroom al blinkt? Niks aan doen en lekker genieten van de Waxguard! Veel plezier alsnog bij de helaas verlate aflevering.
 

MarkyMark

Actief lid
Yep ook ik ben een poetser @Altos, ik geloofd dat het hele assortiment van carclean in het hok staat.... Ik vind het gebaar van de waal goed, weet alleen zeker dat het na drie keer wassen eraf is
 

EdK

Forumguru
scheelt dan toch weer 3 keer poetsen........... komt voor mij neer op 3 jaar niet poetsen., wat een luxe..
 

Altos

Banned
Yep ook ik ben een poetser @Altos, ik geloofd dat het hele assortiment van carclean in het hok staat.... Ik vind het gebaar van de waal goed, weet alleen zeker dat het na drie keer wassen eraf is
Goed bezig!
Het gebaar is zeker goed! Ze weten zelf ook niet beter (tenminste tot ik Leon liet zien hoe het ook kon op mijn toenmalige Mercedes 190 hobbyauto) die weet nu wel beter.

Nog maar een paar daagjes!
 

MarkyMark

Actief lid
Jaja daar is ie dan, stiekem al even bij de dealer om t hoekje gekeken met een enthousiaste verkoper erbij. Vrijdag einde middag is de aflevering. Volgens de verkoper worden de nieuwe Fabia's met andere veren geleverd zodat de wagen lager op de poten staat, op mijn foto zitten de transportblokken er nog onder, volgens hem zakt hij nog 5 mm. Ik merkte daar op dat ik de wagen niet eens zo hoog op de poten vond staan.... In de showroom stonden een paar Fabia's veel hoger op de veren voor mijn gevoel...

Leuk leuk!

Wat mij thuis is opgevallen aan de eerste foto is dat de motorkap links voor vreemd aansluit bij de koplamp.... Of ben ik nu gek?... Kan ook optisch bedrog zijn:sterretjes:
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    702,3 KB · Weergaven: 54
  • image.jpg
    image.jpg
    567 KB · Weergaven: 52

Der Einser

Forumguru
Hey dat is top @MarkyMark
Dan kun je hem meteen meenemen naar de meeting zaterdag.

Inderdaad vreemd de motorkap bij de koplamp. Dat hoort niet hoor!

Ik moet wel lachen om wat je schrijft: hij staat een stuk lager op de poten dan die in de showroom. Nu op de transportblokken dus hij zakt nog 5mm.....:maakmegek:
Dan heb je serieus goede ogen om dat te constateren!!
Wel 5 hele mm!! WOWWWW
 

Ridley

Forumguru
Op de foto lijkt het idd niet lekker aan te sluiten, bij mij zit het in ieder geval anders. Zou bij aflevering nog even goed checken voordat je betaald

En met 5mm extra hoef je idd geen verlaging meer te organiseren
 

Der Einser

Forumguru
5 cm lijkt mij ook wel wat overdreven!
Dat is namelijk weer echt heel veel voor een auto..

Ben zeer benieuwd.

Graag foto's!
 
Bovenaan Onderaan