Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Race Bleu 18inch

Senior Member
Dat zou idd wel kunnen wat @Race blue 18inch (wat een k.. Forumnaam om te taggen ) aangeeft. De aanpassing op my2016 zijn echter dusdanig klein dat ik me daar niet op zou richten.

Hihi vwb de forumnaam !!, zal dan maar eens kijken of ik 'm effe kan laten aanpassen, krijg er zoveel (positieve) reacties op.:cool:
Ik vind het trouwens ook wel K.. om binnen nu en twee weken mijn first edition Style op te halen, met het "gevoel" dat het al bijna weer een oud model is !, ja het gaat idd gebeuren, :dankje:vandaag contact met de dealer gehad dat de Fabia geproduceerd is en binnen twee weken geleverd wordt, incl de eibach set en 18 inch !.

Heb nog gevraagd hoe en wat mbt de problemen met de Bolero radio, hier nog geen reactie op ontvangen, op andere mailtjes wel, heel vreemd:nailbiting:
 

rogitaro

Actief lid
Race blue is een super kleur, kijk maar naar mijn avatar.

Met mijn Bolero radio icm HTC one M8 en Sygic Car navigation geen problemen. Navigatie werkt als een zonnetje.
Bij mij doet MirrorLink wat het behoort te doen.

Met android auto zit je voorlopig vast aan google maps. Wat online navigatie inhoud. https://support.google.com/androidauto/#6140584
In nederland wellicht niet zo erg maar bij een vakantie over de grens lopen de mobiele data kosten dan wel op.
En je moet dan een telefoon hebben met minimaal Android 5 (Lollipop)

Voor wat betreft apple car play ben ik niet zo op de hoogte.

Als mijn Bolero geen update krijgt die andere systemen mogelijk maakt, zou mij dat persoonlijk niet veel uitmaken aangezien MirrorLink bij mij correct werkt.

Groeten Ro
 
Update:

Vandaag maar ff naar de dealer geweest om de kleur race blue in het echt te bekijken. Vrouwtje maar voor het gemak mee genomen.
Auto stond buiten geparkeerd dus was duidelijk geen showroom model.
Vrouwtje is nu ook overtuigd van de kleur. Toch nog ff geprobeerd wat van de prijs af te snoepen omdat het niet de kleur is die we hadden besteld. Ook gelukt.
Vrijdag het papierwerk in orde maken en dan binnen 2 weken de aflevering.
 

fanSkoda-VW

Donateur
BAH! !@:banghead:#$:mad:%*&:angry: [etc]

Betreft: Via Skoda/Pon ingebouwde ingebouwd Amundsen Navigation System.
Ik had gezegd: Wordt vervolgd dus......:nailbiting:.

Bij deze.
Het werkt niet! Auto is al paar dagen bij Skoda A-Point.
Volgens de bijgeleverde handleiding is het geschikt voor de F3.
Alleen.... Navigatie slaat soms op hol: 500 meter van het ingestelde doel, en dan terug 3 km!
De aan-/uit- & volumeknop v d radio functioneert soms niet.
Toen ik de auto wegbracht idd geen leven in de knop, wel op het stuur.
Na gebruik van de navigatie werkte het weer wel.

Ik rijdt nu in hun Citigo. Da's leuke auto!
ehhhhh, Gevoelsmatig prettiger dan de F3C zelfs. Klein Maar Fijn.

Net gebeld door A-Point: degeen die het heeft ingebouwd krijgt het niet voor elkaar. Auto gaat naar een ander bedrijf.
Leuk, zo komen er tenminste nog wat kilometers bij die ik anders dit weekend zou maken (ca. 600 km's).

Tja, eigen schuld? Als er geen ingebouwde nav zou zitten kocht ik de auto niet.
Tenslotte wil ik minimaal gelijk aan mijn F1C met Siemens/VDO/Dayton navigatie van 10 jaar terug.
Want de mirrorlink is ook geen doorslaand succes, alleen al omdat ik een nieuwe compatible smartphone er voor dien aan te schaffen!!

Wordt vervolgd dus......:nailbiting::thumbsup: (hoop ik)
 

fanSkoda-VW

Donateur
@Corné de Kluijver .
Ik krijg de indruk dat ze dat aan de leverancier van het pakket hebben overgelaten.
Op de inbouwhandleiding die ik er bij kreeg staat duidelijk dat het óók voor de F3c is.

Maar zoals het hoort volgens de Nederlandse wet, ik doe zaken met A-Point,
dus die is voor mij in deze het enige aanspreekpunt. Wat ze ook keurig doen.

Maar dat die er ook niet uitkomt. En dat de auto doorgeschoven is naar....... expert?
Ik gok dat ze gedacht hebben F3c = Polo. Waar het navigatiesysteem wel ingebouwd zit.
Maar misschien heeft de Polo niet die gewijzigde elektronica t.b.v. de mirrorlink.
Dat zou een beetje logische verklaring zijn.

Wordt vervolgd dus......:nailbiting::thumbsup: (hoop ik)
 

CDK

Forumguru
ok duidelijk, niet af fabriek ingebouwd dus ;) vanaf juni is het af fabriek leverbaar, dan zouden die problemen niet meer mogen voorkomen.
 
En daar is ie dan eindelijk. Geheel volgens plan gisteren afgeleverd en 21-2-2015 besteld!
Me vrouw had al een nieuwe Citigo en nu kon ik dus ook mijn eerste nieuwe wagen in ontvangst nemen.
Wat een prachtige wagen en hij rijdt heerlijk , wel wennen nog die DSG , maar dat komt helemaal goed!
Gisteren nog even met de radio gespeeld en die werkt echt super , zit echt een hoop op.
Volgende week de nieuwe HTC M9 en dan met de Mirror-Link aan de gang , heb er volste vertrouwen in.
Straks weer ff toeren , SEE YAAAAAAAAAAAA!:D:D:D:rockon:
DSC06329.JPG DSC06342.JPG
 
Bovenaan Onderaan