Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

driesp

Senior Member
dat ziet er keurig uit @Ridley !
hopelijk krijgen ze dat stuk er bij mij net zo netjes uit, of is het bij jullie al in de fabriek gebeurd?
 

CDK

Forumguru
@Ridley, die trekhaak is netjes weggewerkt zo, al had ik onder mijn vorige S2 ook een afneembare haak die onder de bumper door ging zodat er geen (zichtbare) uitsparing in de bumper gemaakt hoefde te worden, dat is nog net iets netter en onzichtbaar als de haak niet gemonteerd is.
 

Elman83

Nieuw lid
Onze combi rolt van de band in week 22. Medio juni geleverd... Ga maar uit van begin juli, dan kan ik daarin in ieder geval niet teleurgesteld worden... ;)
 
2e week van mei de bestelling gedaan voor de F3 combi (grey, 1.2). Levertijd zou 10 weken zijn. Na 2 weken al bericht dat hij eind juli geleverd zou worden. Dat is iets meer dan 10 weken.
Vandaag een telefoontje van de dealer, we kunnen een first edition krijgen maar dan in blue. 17" velgen en nog wat meer extra's. Redlijk dilemma want 2e week van juli gaan we op vakantie en dat wil ik echt niet met m'n oude auto. Dus ingaan op het aanbod en proberen nog wat van de prijs af te halen of wachten tot onze uitvoering geleverd wordt?
 

Ridley

Forumguru
Style of Ambition? Ik weet niet wat je besteld hebt, maar daar kun je wellicht nog wat voordeel uithalen.

Op de prijs zal weinig te halen zijn, aangezien de first editions al rijkelijk uitgerust zijn voor de prijs.
 

CDK

Forumguru
@barrtollie, als de uitvoering gelijk of luxer is en je mag'm voor dezelfde prijs of minder hebben, dan is het te overwegen, maar uiteindelijk moet je natuurlijk geen spijt gaan krijgen, want het is niet de auto die je in eerste instantie besteld hebt.
 
Style of Ambition? Ik weet niet wat je besteld hebt, maar daar kun je wellicht nog wat voordeel uithalen.

Op de prijs zal weinig te halen zijn, aangezien de first editions al rijkelijk uitgerust zijn voor de prijs.

Style.
De blue is dus wat luxer uitgerust dan die ik had besteld.
Vraag me alleen af of dit niet stiekem het showroom model was en dat ze daarvoor een andere in de plaats hebben gekregen...
 

Ridley

Forumguru
Dat zou idd wel kunnen wat @Race blue 18inch (wat een k.. Forumnaam om te taggen ) aangeeft. De aanpassing op my2016 zijn echter dusdanig klein dat ik me daar niet op zou richten.
 
Bovenaan Onderaan