Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

fanSkoda-VW

Donateur
Net een mailtje van Skodawinkel gekregen: vandaag de 10e, en misschien de 24 mag ik er in rijden, de F3C - DSG Topazbrown .
Er moet nog wat aan geknutseld worden, de navigatie inbouwen, en zo.

Maar -en dat vermoedde ik al: in het dashboardkastje kan wel een grote fles drank [hik!] maar ze hebben de mogelijkheid tot koeling er uit gesloopt.
De onverlatenen! Méér fles, maar minder koel.:nailbiting:

Weet iemand hoe dat in de F1C / F2c zit? want ik wil eigenlijk wel een aftapslangetje naar het kastje leiden voor koeling.
Ik wilde er een apart topic van maken, maar dat lukt me niet.
Misschien kan iemand HEEEELLLUUUP. :pardon:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@fanSkoda, als je links bovenin op de groene knop forum drukt (naast home) en dan Fabia 3 selecteert, krijg je vervolgens rechts bovenin je scherm een groene knop met 'nieuw topic' als je daar dan weer op klikt moet het goed gaan komen! Succes José!
 

arie632

Actief lid
Ik heb de nieuwe Skoda Fabia combi 1.4 TDI 90 pk

2 januari 2015 besteld en hij wordt als alles mee zit week 16 geleverd .
Bij het bestellen ging men uit van week 10 leveren
Dit is volgens de dealer de enige met dieselmotor in Nederland die besteld is
 
Laatst bewerkt:

fanSkoda-VW

Donateur
@ internetboarder.
Er wordt inderdaad navigatie ingebouwd. Amundsen Navigation System.
Als dat niet kon had ik geen F3C Style besteld, zo simpel. In de Polo zit het wel.
Mijn smartphone is niet compatible en ik ga geen nieuw toestel aanschaffen.
Ook waren de recenties over de koppeling van GSM naar auto slecht. En als mijn toestel leeg, stuk, of wat dan ook is, dan zou ik geen navigatie hebben om naar de winkel te rijden?
Verder Kleber 4 seizoenenbanden er onder met Clubber velgen. Vredestein leverde deze maat niet [daar rijd ik nu mee].
En verder nog wat accessoires. Min of méér gelijk aan de huidige Elegance.
Maar je ziet me vast wel op 5 september. autokleur Topazbrown. Grts.
 
Ok , je kan dus gewoon een ander systeem in laten bouwen . Dat kost zeker ook wel wat . Kijk het eerst nog even aan , dan kan het altijd nog dus .

Helaas ben ik er 5september niet .
 
Zaterdag van mijn dealer bericht gekregen dat onze op 15 november 2014 bestelde Fabia combi 1.2 tsi first edition style met panoramadak, sportpakket, techpakket, trekhaak en spatlapset in de kleur metal grey metallic op 24 april opgehaald kan worden, staat nu bij Pon, eindelijk kijken hoe hij rijd zal wel een verschil zijn met de greenline.
 
Ik heb de nieuwe Skoda Fabia combi 1.4 TDI 90 pk

2 januari 2015 besteld en hij wordt als alles mee zit week 16 geleverd .
Bij het bestellen ging men uit van week 10 leveren
Dit is volgens de dealer de enige met dieselmotor in Nederland die besteld is

Donderdag mijn 1.4tdi 90 pk opgehaald, toch niet de enige diesel motor.
 

MoMo

Lid
De mijne heb ik een ruime week geleden gekocht.
Als het goed is (ik hoop het!) mag ik begin augustus achter het stuur schuiven.

17 weken wachten dus op m'n kanariegele combi met panoramadak en 1.2 TSI 90pk..

Ik heb tijdens de koop het nieuws gekregen dat de MirrorLink per direct er uit gaat.
Toch maar voor het telefoon & tech pakket gekozen. Ik gok er op dat Android Auto in plaats van de MirrorLink komt.
 

MarcA

Lid
Even een update: de onze wordt a.s. dinsdag 21-4 geleverd, 3 maanden en 4 dagen na de order. De verwachte levertijd was toen 10 tot 12 weken. Dat werden er dus enkele meer. Volgende week zal ik een paar foto's posten.
 

driesp

Senior Member
Ik heb tijdens de koop het nieuws gekregen dat de MirrorLink per direct er uit gaat.
Toch maar voor het telefoon & tech pakket gekozen. Ik gok er op dat Android Auto in plaats van de MirrorLink komt.

:sterretjes:
Dan ben ik wel benieuwd wat dat betekent voor de ondersteuning en toevoeging v nieuwe apparaten voor zij die het wel in hun auto hebben (zoals ik).
 
  • Leuk
Waarderingen: MoMo

MoMo

Lid
:sterretjes:
Dan ben ik wel benieuwd wat dat betekent voor de ondersteuning en toevoeging v nieuwe apparaten voor zij die het wel in hun auto hebben (zoals ik).

Ik denk een firmware update naar Android Auto. En dan is het niet meer een kwestie van apparaten maar van of het apparaat Lollipop of nieuwer draait.
 
Bovenaan Onderaan