LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

Pendragon

Forumguru
Ik krijg deze week hopelijk nog andere voor drl, waarvan hij zeker wist dat ze geen foutmelding geven. Ik wacht het af.
 

EdK

Forumguru
Ik heb weerstanden op mijn DLR zitten die ik bij led4ucar.nl vandaan heb.
Helaas is deze winkel momenteel vanwege gezondheids problemen moeilijk bereikbaar
En hierdoor kan ik ook niet even een link geven van het artikel.
Maar op het eu forum heb ik een omschrijving staan en ook foto van de weerstanden en de leds die ik momenteel erin heb zitten.
Maw kijk even daar en mocht je meer willen weten dan kun je me daar per pb altijd bereiken
 

nietje72

Forumguru
Ja. Leddel inderdaad en hij schreef dit: De 26smd led met canbus is de enige die storing vrij is.
Die heb ik dus gehad en geven inderdaad geen foutmeldingen behalve als ze echt stuk zijn. Waarschijnlijk vanwege de voltage wisselingen heb ik er al twee stuk gehad binnen een paar maanden. Morgen krijgt-ie weer een defecte retour...
 

nietje72

Forumguru
Luitjes, Google is your friend! Ik ben maar 'ns op zoek gegaan naar weerstanden en loop nu hier tegenaan:

http://www.blauertacho4u.de/product...-Can-Bus-Lastwiderstand-8W-Ba15s-P-P-12V.html

Da's plug-and-play en voor €4,- verzendkosten heb ik ze hier thuis. En wat schetst m'n verbazing bij even verder zoeken? Leddel heeft ze ook! http://www.leddel.nl/a-113029/ba15s-led-weerstand-kabel/ Daar hebben ze dus nooit over gerept in de vele mailwisselingen die ik met ze heb gehad. :mad: Heb ze net erover gemaild met het voorstel dat ik ze ga bestellen en bij positief resultaat hier zal aanbevelen als canbusvrije DRL LED oplossing.
 
Laatst bewerkt:

Happyman

Forumguru
Die weerstand kabels heb ik ook. Toen ik ze binnenkreeg was er alweer een drl stuk gegaan. Dus nu niet in gebruik. Ben die led lampen als drl helemaal zat. Rij nu alweer een tijd met gloeilampen. De aansluiting waar de ledlamp in gaat past overigens niet in de behuizing.
 

ertromp

Forumguru
Waarom past die fitting niet @Happyman? Da's toch een standaard maat zou je zeggen. Nog meer leden die ervaringen hebben met die kabels?
Helaas werkt Skoda niet met de "standaard" bajonet sluiting.
Maw de pallen waarmee je de fitting in de behuizing van je mistlamp draait zitten niet op standaard plaatsen
 

Happyman

Forumguru
Misschien dat die van jou anders zijn maar ik kon de fitting niet in de behuizing draaien van de dagrijlamp. De sluiting wijkt af.
 

Happyman

Forumguru
Ertromp is mij net voor. Als ik nog led lampen had gehad dan had ik 2 extra fittingen bij de dealer gehaald en die dan bevestigd aan de weerstanden
 
Bovenaan Onderaan