Nu wel. Maar de eerste ingeveer 10 maanden met software versie 2.5 heb ik zeer geregeld wel laadsnelheden van rond de 100 kWh gehad. Ook tijdens mijn trip naar DK.Laadsnelheid heb ik ook nog maar zelden hoger dan 50 kW gezien. Heikel punt bij de VAG EV’s.
Heb ik het er over dat jij loopt te mopperen ??Het is niet mijn intentie om te mopperen
#complotdenken..!Maar sinds de 3.0 software is alles geknepen om de inferieure accu’s een langere levensduur te geven zodat de echte klachten buiten de garantieperiode / max. aantal kilometers komen.
Oneens. Waarom is de snellaadsnelheid naar beneden gegaan na de update. Waarom is er de optie optimaal laden tot 80% erbij gekomen. Waarom is het recupereren bij lagere temperatuur naar een veel lagere hoeveelheid gegaan. Waarom haal ik regelmatig niet de 10kWh snelheid met thuisladen. En zo heb ik nog wel wat puntjes die na de update zijn gekomen.#complotdenken..!
Sluit helaas naadloos aan op mijn onderbuikgevoel zoals hier al vaker door mij is verwoord betreffende de accu-kwaliteit van Skoda...Onderzoek wijst uit weer een accu cel kapot en moet vervangen worden.....
Heb twee dagen VW Up gehad. En vandaag weer tegen extra betaling een nwe Enyaq voor huur, gedurende periode dat auto bij garage staat …… zowel garage als VW kunnen niks doen aan wachttijd. Er zijn zoveel auto’s in wachtrij en door tekort aan gecertificeerde personeel kunnen ze maar beperkt aantal per week aanpakken….. aldus dealers..'t Wordt met de dag gekker, dit soort Enyaq problemen.
En, @Tipu krijg je gedurende al die weken dat je je auto moet achterlaten wel vervangend (gelijkwaardig) vervoer?
Ach dat is echt geen VW (VAG) probleem hoor, andere merken hebben zelfde probleem en dus wachttijden.zowel garage als VW kunnen niks doen aan wachttijd.