Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

TooTall

Forumguru
Nee, zeker niet. De MDI is op zich een aparte optie, en de meeste mensen ontdekken tot hun teleurstelling na de aanschaf van een wagen mét MDI, dat ze nog eens 29.99 EUR mogen bijleggen omdat er geen kabeltje MDI => USB of iPod aansluiting bijzit...dus zo'n kit is best wel een goeie deal.
 

Baphi

Forumguru
Inbouw is erg makkelijk, alhoewel het slim is om te bedenken wáár je de kabel (ipod/iphone of usb) wil hebben.
Ik heb de MDI achteraf ingebouwd en deze ligt achter het climatronic deel. De iPhone kabel komt dan boven de asbak naar buiten waar ik hem op een houder voor de iPhone heb aangesloten (met een dock->lightning verloopkabel).

Maar misschien is het slim om hier een apart topic van te maken, aangezien dit niet zo heel veel met Columbus te maken heeft?
 

TooTall

Forumguru
Helaas. Dat zijn kaarten voor VW MFD2 of RN-S2 systemen, niet compatibel met RNS-510 of Skoda Columbus systemen. Op Underground heb ik nog niets zien verschijnen, maar V12 bestaat, en is al uit...
 

CDK

Forumguru
wie van jullie wil deze digibeet eens per pm uitleggen hoe jullie dat nu precies ritselen en waar precies vandaan?
ik heb zelfs nog nooit muziek gedownload of cd / dvd gebrand....... :bloos: mijn vrouw daarentegen is daar wel weer handig(er) in, ik heb mezelf er eerlijk gezegd ook nog nooit in verdiept hoor :D
 

Baphi

Forumguru
Het is niet lastig, @Corné de Kluiver, maar je moet wel oppassen voor verkeerde files en sites... Denk ook dat het uitleggen hiervan niet past binnen de regels van het forum.... ;)
 
Bovenaan Onderaan