Het grote AliExpress forum

Bakkertje

Forumguru
@RefleCs bij de oudere Mi band klopte de stappen ook niet echt heel erg. Van de Mi2 is ie behoorlijk nauwkeurig.
Zucht, moet nu 's avonds een hele grote ronde doen met de hond om aan de stappen te komen.
 
Laatst bewerkt:

Octaaf

Forumguru
Zucht, moet nu 's avonds een hele grote ronde doen met de hand om aan de stappen te komen.

precies de reden dat ik mijn Fitbit ongebruikt in een laatje heb liggen, want ik ga niet om 23.55 nog even 500 stappen doen om een doel te halen :)
de fitbit ligt naar de tomtom running, welke ik alleen met hardlopen of in de sportschool (voor de muziek) om doe. :)
 

Roeland80

Forumguru


Geen dank!

Niet schrikken als je een RNS510 module thuis gestuurd krijgt. Ik dacht eerst neeeee He zo lang gewacht en hebben ze de verkeerde module opgestuurd. Werkt gewoon op de zelfde Firmware!
 

andrehj

Forumguru

B.Stuurder

Forumguru
Die vind ik wel duur. Skoda maakt ze zelf ook (inclusief middentunnel afdekking achterin) voor minder geld, en dan weet ook zeker dat ze passen. Die van Skoda zijn hebben alleen iets minder hoge randen, maar bevallen mij prima.
De prijzen variëren bij Ali, soms staat dezelfde aanbieding verderop voor minder. Of is morgen de prijs ineens lager.
 
Bovenaan Onderaan