Het grote AliExpress forum

RefleCs

Forumguru
Het ligt iets genuanceerder:

De bekendste custom rom voor Android, CyanogenMod, stopt ermee nu het bedrijf Cyanogen niet meer helpt met de ontwikkeling. De ontwikkelaars maken een fork en gaan dan verder onder de naam Lineage OS.

De ontwikkelaars zeggen dat de fork nodig is, omdat ze vrezen dat het bedrijf Cyanogen de merknaam verkoopt. Bovendien zou CyanogenMod door de recente ontwikkelingen een slechte naam hebben gekregen en is daarom een nieuwe naam voor de custom rom voor Android-telefoons ook nodig.


Bron: https://tweakers.net/nieuws/119411/...met-cyanogenmod-en-maken-fork-lineage-os.html
 

Niels83

Forumguru
Qua kopers bescherming heb ik ook goede ervaring. Laatst iets besteld waarbij ik allen de stekker kreeg. De verkoper eiste dat ik 3 dollar extra betaalde.. op een bedrag van 15 euro best veel. Geld terug en winkel lijkt niet meer te bestaan.

Eerste bestelling was een basketball shirt van magic Johnson. Bedrijf bleek nirts te verzenden met een paar dagen had ik het geld terug.

Later besteld ik een ander basketball shirt kreeg in de plaats daarvan 2 nhl shirts. Omdat het te duur was om terug te sturen zonden ze een nieuwe. Na een week kwam die al binnen.... en 3 weken later nog een.

Wel jammer dat dit soort producten nu onvindbaar lijken
 

fireben

Forumguru
Besturingssoftware voor bepaalde android telefoons.
Dus je moet heel zeker weten dat het op jouw telefoon kan, en dan moet je ook nog goed weten hoe!
En als die er op staat, kun je de telefoon nog flink aanpassen, maar als je daar niet goed mee oppast, kan het alsnog zijn dat die in een dure presse-papier verandert (niet altijd permanent overigens).
Waarmee ik maar wil zeggen: als je het overweegt, lees je eerst goed in!
oke dus niets voor mij heb er geen verstand van hahahahha:arghh::arghh:
 

Bakkertje

Forumguru
@fireben even een klein stukje achtergrond bij het kopen van een Chinees toestel:
Chinezen bouwen hun spullen voor de Chinese markt. Het eerste waar je rekening mee moet houden is dat er toestellen zijn die enkel Chinees ondersteunen. En ook al ondersteunen ze andere talen, ze starten meestal op in het chinees.. Maar goed daarvoor zijn er vaak wel youtube filmpjes waarin uitgelegd wordt waar je moet drukken om de taal aan te passen..
Een ander dingetje is dat in China andere frequenties gebruikt worden voor 4G, dus ook daar zul je bij de specs even goed op moeten letten.

Duizelt het je nu al, dan zou ik er niet eens aan beginnen. Zelf ben ik een hobbyist wat dit soort dingen betreft en zoek ik dat allemaal uit.

Een Cyanogen of (überhaupt) andere Rom is niet perse nodig, maar vaak staan er allerlei Chinese applicaties op je toestel als die binnenkomt. En door het toestel te rooten kun je die er allemaal wel af poetsen, maar een mooie schone Rom zonder al die rommel is dan vaak veel makkelijker, maar die moet er dan wel zijn.
 

fireben

Forumguru
@fireben even een klein stukje achtergrond bij het kopen van een Chinees toestel:
Chinezen bouwen hun spullen voor de Chinese markt. Het eerste waar je rekening mee moet houden is dat er toestellen zijn die enkel Chinees ondersteunen. En ook al ondersteunen ze andere talen, ze starten meestal op in het chinees.. Maar goed daarvoor zijn er vaak wel youtube filmpjes waarin uitgelegd wordt waar je moet drukken om de taal aan te passen..
Een ander dingetje is dat in China andere frequenties gebruikt worden voor 4G, dus ook daar zul je bij de specs even goed op moeten letten.

Duizelt het je nu al, dan zou ik er niet eens aan beginnen. Zelf ben ik een hobbyist wat dit soort dingen betreft en zoek ik dat allemaal uit.

Een Cyanogen of (überhaupt) andere Rom is niet perse nodig, maar vaak staan er allerlei Chinese applicaties op je toestel als die binnenkomt. En door het toestel te rooten kun je die er allemaal wel af poetsen, maar een mooie schone Rom zonder al die rommel is dan vaak veel makkelijker, maar die moet er dan wel zijn.
nee daarom hahah ik was gewoon nieuwschierig wat het was ik hou het wel bij ander dingen en led lampjes op ali haha:D:D:itwasntme:
 

TurboT

Forumguru
heb ook al zoveel besteld daar haha heb nog hoop liggen als reserve hahaha led lampjes

deze nu besteld maar nog niet binnen

https://nl.aliexpress.com/item/PY21...-Lamp-Amber/32308109761.html?isOrigTitle=true

deze besteld maar moet er nog in hahha

https://nl.aliexpress.com/item/VW-O...32250891971.html?spm=2114.13010608.0.0.jU5q6D

deze besteld en binnen zijn goed

https://nl.aliexpress.com/item/2Pcs...32721776669.html?spm=2114.13010608.0.0.ldaQuG

@fireben welk t10 lamp heb je als kenteken verlichting? Ik heb meerdere besteld, maar krijg telkens foutmeldingen. Het zijn allemaal zogenaamde canbus ledlampen.
 

kansberg

Forumguru
Deze Jaguar (mijn favoriete merk) 'hoodie' heb ik inmiddels ook in het rood besteld. De kwaliteit was boven verwachting dat ik zomaar toestemming kreeg van ma femme om er nog één te bestellen. Kosten ongeveer € 20,00 per stuk. Echt waar voor je geld, en dat uit China :D.


Jaguar Hoodie.jpg
 

Bakkertje

Forumguru
@RefleCs Je had beter de MI Band 2 kunnen bestellen, werkt echt perfect (spreek uit ervaring!).

@kansberg Heb je daar ook een linkje van? Mooie Hoodie inderdaad, wellicht hebben ze ook andere auto merken?
 
Laatst bewerkt:

Octaaf

Forumguru
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RefleCs

Forumguru
@RefleCs Je had beter de MI Band 2 kunnen bestellen, werkt echt perfect (spreek uit ervaring!).

Inmiddels ietsjepietsje positiever. De app is een draak maar heb wel gevonden hoe ik nu bepaalde zaken als lengte en gewicht op kan slaan. De stappenteller is wel erg positief ingesteld :tongue:

Maar idd je hebt gelijk had beter voor een Mi Band 2 kunnen gaan.
 
voor de auto van mijn vrouw Fabia I heb ik een 2Din radio besteld.
Volgens de recenties en dat zijn er 500+ een prima product voor €51 :-), we gaan het weer meemaken.
HTB1e7gnJFXXXXaFXVXXq6xXFXXXR.jpg
 
Bovenaan Onderaan