Fabia 2

rocket

Senior Member
Bedankt heb van de verkeerde kant geteld nu past ie wel

Edwin die ook binnen kort cornerverlichting heeft, ik heb misschien als het mee zit 2 stekkertjes over
 

rocket

Senior Member
Alles aangesloten morgen met de laptop aanvinken in de computer en dan werkt het Heb 2 stekkertjes over iemand interesse.
 

w.r.

Lid
Ik heb een Italiaanse import fabia greenline kennelijk is dit voor Italië al standaard geactiveerd, alleen bij mij is het niet mogelijk de auto met afstandsbediening te sluiten en daarna de deur te openen van binnen, hij blokkeert standaard alles nl de hendels voor deur te openen van binnen worden geblokkeerd tot en met de ruiten zijn niet meer te openen of te sluiten Wat die voor de rest nog blokkeert is onbekend
 
M'n ouders hebben een Fabia II Tour uit eind 2012.
Heb dit via VCDS geprobeerd aan te laten zetten.
De knipperlichten begonnen wel te knipperen bij het opentrekken van de deuren, maar de claxon ging niet af.
Als dit echt op alle Fabia's zou werken hoor ik graag hoe, dan kan ik het alsnog een keer activeren.
 

w.r.

Lid
Even een tussendoortje waarom zijn die parameters van die egr niet benaderbaar lopen die niet over de odbc ?
 

MacManiac78

Forumguru
Je bedoeld OBD2? Het gehele motormanagement is niet benaderbaar. (Slecht een paar bytes m.b.t. de start-stop en het regenererende filter en nog wat kleinigheden.) ECU is nog niet gekraakt.
 

ertromp

Forumguru
Automatisch deuren sluiten boven de 15km/h

[09-Boordnet]
[Hercoderen-07] longcoding
Byte 0
Bit 4 activeren
 
Laatst bewerkt:

turboturbo

Forumguru
Is het dé enige echte Gerrit@speek !? :dankje:
*Honored*

EDIT ik zag net pas het voorstel topic van Gerrit. Sorry voor dit off topic bericht mijn vraag is beantwoord.
Mod mag deze en andere irrelevante berichten voor dit draadje verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
Volgens mij hoort die bij de functie anti hi-jack (tenminste dat meen ik onthouden te hebben toen die functie bij mijn auto werd geactiveerd)

De deuren ontgrendelen nl niet meteen weer als de snelheid onder de 15km/u komt (immers je kan dan stilstaan voor een verkeerslicht, typisch een hotspot voor car-hi-jackers, maar gaat vervolgens automatisch van het slot als de bestuurder aangekomen is op plaats van bestemming en zich veilig genoeg voelt om uit te stappen en dus zijn sleutel uit het contact haalt :D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan