Fabia 2

Wie weet waar ik een lijst kan downloaden met alle mogelijkheden die in te stellen zijn zoals anti-carjack etc. voor de nieuwe Fabia 2. Zodoende kan ik de dealer eventueel vragen bepaalde instellingen voor mij te wijzigen. Alvast bedankt!
 
Harstikke bedankt! Wat ik wel raar vind is dat in de handleiding van de Fabia 2 staat dat het mogelijk is om in te stellen dat enkel het bestuurdersportier na 1 klik op de AB ontgrendeld wordt terwijl de Skoda dealer zegt dat na een grondig onderzoek dit niet mogelijk is.

Vandaag is bij mijn auto de anti-carjack aangezet. Het werkt perfect!
 
Ik heb mijn fabia 1 van 2004 ingeruild voor een fabia 2 van mei 2007 met 14000 km hij schakeld beter en de koppeling gaat soepeler en hij zit wat hoger en dat bevald beter verder een fijne auto :yeah:
 

eddyboer

Nieuw lid
Hallo mensen,

wie is er zo vriendelijk ( buiten de dealer)om in de buurt van zoetermeer,
voor mijn bepaalde dingen aan te zetten in mijn boordcomputer.

hoeft niet voor niets.

Ik wil naar je toe komen het maakt niets uit.

Laat het me weten.

Alvast bedankt Eddy
 
Nog even een ander vraagje, kan die gordelwaarschuwing ingeschakeld worden door de garagist? We moeten voor de matjes toch nog naar de garage dus laten we even de auto vergrendeling en dan dat gordeltoontje (en lampje) doen :) (indien mogelijk nl.)
 

Maarten

Forumguru
Klopt. De dealer kan dit met VAG-com instellen. Misschien dat ze niet precies weten hoe, maar met de tips van het forum moet het lukken.
 

Maarten

Forumguru
Ik ga hier maar even verder over het gordel piepje en het lampje.
De stekkertjes onder mijn stoel zitten vast, zover ik kan zien.
De instellingen staan op Japan, want mijn verbruik wordt weergegeven als l/km.

Vreemd? Ik zal de dealer er maar naar vragen.
 

Maarten

Forumguru
Land omcoderen van EU naar Saoedi Arabie, 6 dus, alles blijft hetzelfde echter wordt de deurgong en gordelpiep toegevoegd.
Het module bevindt zich achter op het instrumentenpaneel.

1. Ga naar [Select]
2. dan naar [17 - Instruments]
3. dan naar [Recode - 07]
4. schrijf het getal op wat daar staat, dan kun je nog terug
5. het derde getal in het code-nummer is de land-code.
* 1: Europe (EU)
* 2: USA
* 3: Canada
* 4: Great Britain
* 5: Japan
* 6: Saudi Arabia
* 7: Australia
6. verander het derde getal (xx?xx) om de land-code te krijgen die je wilt
7. [Test] [Save] [Exit]
 
Dat klinkt ingewikkeld, maar ik denk dat de garage zich hier wel raad mee zal weten? Enig idee waarom dit niet beschikbaar is als de auto op Europa ingesteld staat?
 
Bovenaan Onderaan