Dakdrager Octavia 3 Combi

JeeJeeR

Actief lid
Hmmm, oke. Ik ga dat eerst zelf maar regelen. Heb niet zo'n vertrouwen in dat harde plastic.
 

serum

Senior Member
@JeeJeeR Ik weet niet wat je bedoelt. Vermoedelijk heb je andere dragers dan ik, want de mijne van de Lidl (inderdaad die mplus Brio's die VWim linkt) hebben gewoon rubberen klemdelen. Geen plastic.

Heb je wel goed gekeken of heb je andere dragers?
 

Rick

Senior Member
De oude aanbieding had betrekking op deze apparaten: http://www.flli-menabo.it/mnb_upload/70254__BRIO.pdf
De nieuwe lijken een nieuwe versie te zijn, maar van dezelfde fabrikant (beide de Brio). Misschien dat de nieuwe een mooi rubbertje erbij hebben gekregen. Overigens heb ik niet de indruk dat de oude krassen omdat de pasvorm van de voetjes zo perfect aan sluit.
 

derf

Senior Member
zijn exact dezelfde dragers. wat wij als rubber zien lijkt mij meer zacht plastic.
 

Gieliovd

Forumguru
Ik wil ze ook hebben van de Lidl... maar ze liggen er niet meer :(

Al zo vaak gedacht "die balk had mooi op 't dak gekund!"...
 

Michiel2011

Nieuw lid
Op aanraden van een collega heb ik woensdag ook nog een setje van de Lidl op de kop weten te tikken. Er zit in de klemmen op de klauw zelf een rubberenstrip. Op het zijklemmetje/duim zit een plastic kapje.
 

lugolux78

Forumguru
Net de Lidl dakdragers geprobeerd op de auto van mijn vrouw. Op de Peugeot 206sw passen ze goed. Makkelijk te monteren. Enige is dat je beetje moet "graven" in het "inbusgat" om de inbussleutel erin te krijgen :deuk:

Voor de rest prima voor 35 eur. Een dat voor twee auto's in huis....
 
Bovenaan Onderaan