Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbl

Forumguru
Wieldop.jpg
Mwah, ik ben er op foto nog niet weg van.
:pieker:Wat de dopjes op de wielbouten betreft: stel dat ze erop zitten, hoe denk je die er ooit weer af te wurmen als je wiel los moet? (zo te zien vallen die dopjes in een gat, en kun je niet bij de onderzijde om ze eraf te wippen)
 

Cordoba

Forumguru
@bobbl Denk je dat dat nog in de gaatjes past, over de dopje heen???:nono:

Ziet er uit als vergelijkbaar met de zekeringtrekker, maar mijn inschatting is dat je te weinig ruimte hebt, of vergis ik me zo?
 

Cordoba

Forumguru
Word niet bij een Fab 1 geleverd daar men er vanuit gaat dat daar nooit en te nimmer LM op gaat.....:deuk:

Dan moet ik toch eens goed kijken wat ik heb, want volgens jouw verhaal is het óf geen F1, of geen LM....

Blijkbaar schat ik de afmetingen van de uitsparing om de boutkoppen te krap in.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

andrehj

Forumguru
Dan moet ik toch eens goed kijken wat ik heb, want volgens jouw verhaal is het óf geen F1, of geen LM....
Blijkbaar schat ik de afmetingen van de uitsparing om de boutkoppen te krap in.
Je bent de enige niet, ik zat precies hetzelfde te denken.
Overigens vind ik de velgen wel bij Corné z'n S2 passen, maar (zoals bekend) is het niets voor mij. Ik vind 16" prima, al zou ik voor een S3 (die ik nog lang niet ga kopen, wees niet ongerust) voor 17" gaan, dan wordt de wanghoogte maar minimaal hoger.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

bobbl

Forumguru
Vanmiddag even met 150km/h op de CC heen en weer naar Babypark Kesteren gesjeesd samen met @Fabi3 voor een nieuw autostoeltje voor onze grote bink en wat rijd het heerlijk, strak en toch comfortabel en bovendien lekker stil die bandjes tov de DunFlop winter sloffen en de omdraaiende koppies op de parkeerplaats waren ook leuk om te zien ;) :bloos:
@Corné de Kluijver : vooral die omdraaiende koppies........
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan