Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jee13

Forumguru
20 inch is natuurlijk al groot, onder een superb, welke een grote auto is, kan dat makkelijk
Deze velgen ogen ook nog eens groter

Ik vind het wel mooi staan, smaken verschillen gelukkig.
Gaat erom dat jij ze mooi vind @Corné de Kluijver

Kom ze snel in het echt bekijken
 

SuperBartje

Forumguru
... heeft even Maybach associaties ...
01-2016-mercedes-maybach-s600-fd-1.jpg

Maar die heeft een V12; die van Corné klinkt alleen zo
:-)
Misschien kan je bij Maybach een setje goede wielmoerkapjes kopen:tegek:Katching...
 

Blackokkie2

Forumguru
Ik vind het mooier staan dan ik had verwacht, alleen op de 1 of andere manier lijkt je auto nu hoger te staan. Je weet ik zeg het niet snel maar omlaag met dat ding.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

eddiea

Forumguru
Sorry Corné maar vindt het geen gezicht (=#MIJNONGEZOUTENMENINGOPZIJNPLATROTTERDAMS). Het zou al iets beter staan als je nog een paar cm zou zakken maar dat zit er niet in. Iemand met gouden tanden wordt er wel gelukkig van denk ik :D maar die rijden in de USA met 30" of meer :tegek:
 
Laatst bewerkt:

Taffy

Forumguru
Ik vind ze weergaloos Corné, is nu meer een eenheid......
En tenslotte hoef je maar één man te overtuigen en dat ben je zelf.....
Zal ze 9 mei eens uitgebreid gaan inspecteren
 

Canon-Eye

Forumguru
Zit er nou echt lucht in die banden, of had je een paar supersingle loopvlakken gescoord bij de vulcaniseerder? ;)






:deuk::D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Bedankt voor jullie reacties, het is net als met de vorige gouden glimmers, je vind het of mooi of je vind het lelijk :)
Bedankt voor jullie eerlijke ongezouten mening en / of complimenten. Ik ben er zelf erg content mee en vind het mooier staan als ik had durven hopen :bloos: Het rijd perfect en comfort is meer dan genoeg aanwezig :jaja: @Canon-Eye te uwer info 2.8 atmosfeer ;)
 

bobbl

Forumguru
Bedankt voor jullie reacties, het is net als met de vorige gouden glimmers, je vind het of mooi of je vind het lelijk :)
Bedankt voor jullie eerlijke ongezouten mening en / of complimenten. Ik ben er zelf erg content mee en vind het mooier staan als ik had durven hopen :bloos: Het rijd perfect en comfort is meer dan genoeg aanwezig :jaja: @Canon-Eye te uwer info 2.8 atmosfeer ;)

En zo is het @Corné de Kluijver , als je ze zelf maar fantastisch vindt!
Zal best in dit topic staan, maar wat zijn de maten precies? (J/ET)
 

CDK

Forumguru
@bobbl, de exacte maten zijn 20" diameter, 8.5J breed, steek 5 x 112, het naafgat aangepast met aluminium centreerringen naar 57.1 mm, ET 45 en de banden die er omheen liggen zijn Michelin Pilot Super Sports in de maat 235-30-20 geleverd door @Antera.
 

bobbl

Forumguru
Ik heb kunststof centreerringen, alu ringen lijken me beter, waar heb je die gekocht?

Edit: zie net dat @Antera ze op de site heeft staan...........
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@bobbl, bij www.voorwindenparts.nl, een goede kunststof / PE centreerring is prima hoor, maar er zijn ook van die cheap ass plastic centreerringen op de markt die al kapot gaan als je er naar kijkt of stoot bij het monteren van je wielen ;)
 

Cordoba

Forumguru
Mwah, ik ben er op foto nog niet weg van.
:pieker:Wat de dopjes op de wielbouten betreft: stel dat ze erop zitten, hoe denk je die er ooit weer af te wurmen als je wiel los moet? (zo te zien vallen die dopjes in een gat, en kun je niet bij de onderzijde om ze eraf te wippen)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan