Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd hoe ze er uit zien onder de wagen.
Denk dat ik gaan vloeken, maar persoonlijk vind ik het niets.

Maar goed je bouwt je wagen ook niet voor mij gelukkig :)
Wie weet veranderd de menig bij het zien van het totaal plaatje. "pics??" :tongue:

grts
 

CDK

Forumguru
Vanmorgen wat energie bij elkaar geraapt en de zomerwielen onder m'n auto geschroefd, die lagen al een paar weken ik de hal tot grote ergernis (en terecht!) van @Fabi3 :bloos:
Hieronder het resultaat, wielmoerkapjes in een passende kleur moet ik nog bij @Antera zien te scoren, maar dat komt nog.

20" - 8.5J - ET 45 - 5 x 112 met Michelin Pilot Super Sports in de maat 235-30-20

image.jpg image.jpg
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja smaken verschillen in deze........
Maar gister was het fijner weer om te wisselen, dat dan ook gedaan onder het genot van een bak koffie en het zonnetje
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

bobbl

Forumguru
Wow! wat een grote glimmers! Moet er eerlijk gezegd erg aan wennen, banden zijn mij ook te plat.
Maar ik heb de hele 2de paasdag nog om te kijken...........:jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Super velgen voor onder je Superb!!! Echt een goede keuze :thumbsup::thumbsup:
En inderdaad nu nog chromen kapjes op de wielbouten. Het zijn de details die het doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Thokozanoah

Forumguru
Kleur van de velgen mooi in combi met je chrome lijsten......of het een maatje te groot je? Ik oordeel wel als ik ze in het eggie zie,maar denk dat dat wel goed komt :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Vindt het erg lijken op een type velg wat een ster voerend merk ooit gehad. Niet mijn smaak. Mocht ik de keuze hebben toch maar die goude velgen eronder...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan