Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Update: :D

over 2 weekjes op 28 maart worden de ramen van mijn Superbee getint bij LRS in Hendrik Ido Ambacht, zelf folie uitzoeken en levenslang garantie op loslaten luchtbellen en andere narigheid. Heb diverse projectjes van dit bedrijf gezien en hij levert echt vakwerk af, de gehele zijkant en de achterruit wordt van folie voorzien evenals de Fabia van @Fabi3 :jaja:

ook ben ik in mijn achterhoofd nog bezig met andere eindtips op m'n uitlaatdempers, van die 4 pijpjes begin ik eigenlijk een beetje genoeg te krijgen :bloos:
 

bobbl

Forumguru
Ja die vindt ik ook erg mooi, ben zelf ook al aan het kijken om alleen de eindstukken te veranderen, met een goede lasser is dit goed zelf te doen.
Hoe donker ga je met de ruiten, Corne?
 

bobbl

Forumguru
Vindt je dat voor de winter niet te donker?
Ik doe binnenkort de sunblinds er weer in, en ik vindt deze super voor in de zomer, maar in de donkere winterdagen vindt ik het prettiger dat ze eruit zijn, want in het donker is het zicht naar achteren wel een stukkie minder.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Octavia32

Forumguru
Als je de eindstukken hebt, heb ik ook een sublieme lasser.

Laat dat nou net de beheerder zijn waar wij 4 april de auto's gaan poetsen
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Hij slijpt de boel netjes af en last perfect
dan zal er ook een brug moeten zijn, lassen onder de auto gaat'm niet worden, het achterste gedeelte moet dan toch eerst weer gedemonteerd worden. Zal morgen eens bij Celtemp langs schieten, eens kijken wat David voor ideeën heeft.
 

CDK

Forumguru
hahaha 92 pagina's al inderdaad zie ik zojuist @s-line :bloos:
linkjes naar adressen waar zulke eindtips aangeboden worden zijn welkom, ik ben er nog niet over uit....
 

EdK

Forumguru
Waarom ga je niet met papier en potlood lekker je eigen einddempers naar geheel eigen wens en maatvoering tekenen en laten maken door celltemp of een lokale ijzerboer die een beetje handig is.
Ben je er zeker van dat je straks niet achter iemand rijd met diezelfde potjes en je ter plekke een afzakker krijgt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan