Chiptuning O3 1.6 TDI

Race Eend

Forumguru
Correct, EGR is extern niet uit te schakelen.

OBD tuning zou mogelijk moeten zijn voor de nieuwe 1.6 en 2.0 TDI modellen, update van cmd is vandaag vrijgegeven, nu 'even' een tuning ontwikkelen dus. ;) (lees testauto regelen en tijd vrijmaken om de nieuwe software volledig te gaan doorgronden).
 

Jstruijk

Senior Member
Heb je een testauto nodig, ik bied de mijne met alle plezier aan ;)

Eens kijken of je die net zo lekker kunt aanpakken als mijn vorige audi 2.0tdi PD (dramatische BLB motor :(
 

CDK

Forumguru
ik denk dat er dan wel enige vorm van vervangend vervoer mogelijk is hoor en een extra aantrekkelijke prijs misschien? dan is het voor beide partijen een win-win situatie. Goed bezig @Race Eend :thumbsup:

p.s. bedankt voor de gastvrijheid vandaag! was leuk om eens in jullie (mooie!) keuken te mogen kijken. :jaja:
 

Michelv.

Forumguru
Maar dan is het nog een gegeven dat de een er een standaard progje in drukt en de ander er zelf software voor ontwikkeld.
 

Joske

Forumguru
Software ontwikkelen zullen ze allemaal wel "moeten" doen denk ik (de serieuze tuners toch). Maar de vraag is, laden ze deze gewoon in "iedere" 1.6TDI in of kijken ze nadien of dat er waardes moeten aangepast worden. Dit op maat van de motor, dus JD, VagTechniek en alle andere serieuze tuners zullen dit doen, net zoals ze steeds in het verleden gedaan hebben denk ik dan!
 

Import Yeti

Forumguru
Tja, hopelijk komt er toch nog eens een OBD tuning uit voor de nieuwe 1.6 TDI.
Het is bij de oude versie uiteindelijk ook gelukt.
 

CDK

Forumguru
Officieel vervalt met zo'n box ook je garantie, alleen is het erg simpel te demonteren. ;)
 
Bovenaan Onderaan