Bevestigen van H7 fitting xenon

Berry1912

Forumguru
Ziet er netjes uit @Berry1912 Het vast schroeven is zeker nog een idee! Maar beschadig je hier geen belangrijke dingen mee (voor de werking van de koplamp?)
Geen idee, alles werkt naar behoren. Ik heb dan ook hele korte schroeven genomen en vooraf een 1mm gaatje gepriemd(warm) en voelde achter de behuizing geen weerstand. Ik denk dus dat het wel goed zit. Misschien iemand die daar iets over kan roepen.
 

Rob

Forumguru
@Berry1912 mooi gedaan hoor!
Netjes opgelost met de ballast. Bij mij zitten ze op dezelfde plek, maar dan met een aaneenschakeling van tiewraps om die plastic punt heen :angel:

Heb je vanavond al een excuus-rondje gereden? ;)
 

Berry1912

Forumguru
@Berry1912 mooi gedaan hoor!
Netjes opgelost met de ballast. Bij mij zitten ze op dezelfde plek, maar dan met een aaneenschakeling van tiewraps om die plastic punt heen :angel:

Heb je vanavond al een excuus-rondje gereden? ;)
Wilde sigaretten gaan halen zegt m'n ega "ik heb een slof gehaald":deuk:
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob

Rob

Forumguru
Voordat ik aan de slag ga graag een paar tips.
Heb de kleine ballasten besteld en graag advies of ik deze buiten of binnen de koplamp moet monteren.
Binnen is makkelijk met uithalen koplamp maar ik ken de warmteontwikkeling niet. Graag gebruikers ervaring.
Dan de vraag of ik de accu moet losgooien bij montage, en als ik dat doe moet er dan weer wat gereset worden?
Verder las ik wat op dit forum in verband met plaatsen lampje, ik las dat er een zwarte streep zou komen in het lichtbeeld en dat je daarom de lamp moest draaien en een lipje verbuigen.
02 FL Greenline 2010.

En, heb je die zwarte streep in je lichtbeeld? Ik ben benieuwd wat er mee bedoeld word.
 

bobby45

Actief lid
Ik heb nog van die grote ballasten.
Heb ze op het spatbord gemonteerd.
Wel vind ik 6000 k te blauw.
Mijn motor heb ik 5000 k dat is meer licht.
Weg dek grijs is beter. IMG-20150228-WA0004.jpeg
 

Noord26

Forumguru
Ik heb 4300 (dubbel) op de motorfiets zitten achter lenzen. Echt de perfecte kleur. 6000K is veel te blauw idd. 5000K verschilt per merk/set wat voor exacte kleur het is.
 

Rob

Forumguru
Zwarte streep kan wel, dan moet je inderdaad je lamp draaien (halve slag). Voor vastzetten van de lamp kan je of een gleufje uit het ijzer halen, of een kant en klare kopen waar de gleuf al uit is. Zie eerder deze topic, staan volgens mij ook een linkje in waar deze te koop zijn.
Ben nog steeds benieuwd wat er bedoeld word met een zwarte streep. @Berry1912 of @GJ M zijn er beelden van? En die halve slag draaien? Hoe moet ik dat zien?
 
Bovenaan Onderaan