Columbus Afbeeldingen in telefoonboek Octavia III

CJ-66

Nieuw lid
Hallo allemaal,
Sinds een week de bezitter van een Octavia III met de nieuwe Columbus.
Ik krijg via mijn Windows Phone niet alle profiel foto's in beeld in mijn telefoonboek.
Zijn er restricties aan het formaat of grote van de pictures, of is het een Windows Phone (Nokia lumia 820) issue?
Groetjes CJ-66
 

going_fritz

Actief lid
Je moet wel de optie aanzetten dat je ze kan zien.
Die staat aan, maar toch geen foto's. Voor zover ik al uitgezocht had staat dat 't telefoon afhankelijk kan zijn, waardoor ik niet verder meer ben gaan proberen, maar als bij jouw een gedeelte er wel staat en een gedeelte niet, dan kan dat 't denk ik dus niet zijn
 
Ik heb een Lumia 620 en mis ook een aantal afbeeldingen, dacht eigenlijk dat die gewoon ook niet op mijn telefoon stonden, maar ga nu twijfelen :) Zal straks eens controleren als ik naar huis rij. Heb overigens een Amundsen.
 

CJ-66

Nieuw lid
Ik zat te twijfelen aan de bestandsnaam lengte en type, maar die heb ik ook al aangepast bij een aantal.
Dit zonder resultaat.
 

M&M

Lid
Heb nog geen problemen gemerkt met de foto's. Zie de foto's gewoon verschijnen. Ik bel met een Samsung S3.
 

bonyuri

Actief lid
Zie je ze op je telefoon wel? Overal waar ik een foto heb in mijn telefoon zie ik hem ook in de columbus
 

henriz

Forumguru
Ik heb ook een Lumia 820 en een nieuwe Octavia (met Amundsen). De contacten met foto (eigenlijk alleen LinkedIn contacten, de Facebook contacten heb ik gefilterd wegens veel) staan in de Amundsen ook met foto.
 

vgerwen

Nieuw lid
zoals ik uit bovenstaande lees doen Samsung S3 (Android) en Nokia (WindowsPhone) het wel en iPhone niet.
Is dat juist?
 
Ik kan bevestigen dat de contacts geen afbeelding hebben via bluetooth sync van de iphone. Ik moet het echter nog eens proberen via de usb kabel van apple zelf, schijnt dat je daar meerdere opties hebt dan. Morgen eens uitproberen, of neen, pak overmorgen :)
 

CJ-66

Nieuw lid
Helaas niet, heb wel werk en privé contacten door elkaar, maar de foto's die hij wel laat zien zijn van de een en de ander en omgekeerd, er zit dus geen logica in helaas. :sterretjes:
 

nailwood76

Nieuw lid
Hallo allemaal,
Sinds een week de bezitter van een Octavia III met de nieuwe Columbus.
Ik krijg via mijn Windows Phone niet alle profiel foto's in beeld in mijn telefoonboek.
Zijn er restricties aan het formaat of grote van de pictures, of is het een Windows Phone (Nokia lumia 820) issue?
Groetjes CJ-66


Hoi CJ,


waar zet je deze optie aan?
ik heb zelf ook en android, maar bij mij toont hij geen enkele foto.
 
Bovenaan Onderaan