Skoda Fabia III - Het grote Monte Carlo Edition 2016 topic

aapje63

Nieuw lid
Natuurlijk geintje moet kunnen hoor... Als je een chronische ziekte hebt.. Blijven lachen
Ik heb de rug van een bouwongeval val 3etages.. Voor mijn 30e
Verder heb ik O.P.S beter bekend als de schildersziekte... Door giftige dampen en verdunningsmiddelen. Ook dit heeft mijn lijf ernstig aangetast eeuwig dodelijk moe..pijn..hersen problemen vandaar dat ik regelmatig aardig wat type fouten maak..
En ok ja nog Copd ook...
Ik dacht ik neem full options...
Kortom that's me...
What jou see and reed is what you get
Maar echt zoveel mogelijk blijven lachen al Is het met kiespijn.
Anders overleef ik en zeker mijn gezin en omgeving het niet.
Ben tenslotte al 53


Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk
 

Hetzer

Forumguru
En besteld :-)


Tot juli kunnen er nog MC 's zelf worden samengesteld, daarna worden de resterende van de 300 verdeeld over de dealers en verkocht als voorraad auto's, wat eigenlijk met alle acties modellen van toepassing is.
 

Hetzer

Forumguru
Zit geen standaard sportonderstel meer op, helaas..
Dan maar een Eibach setje er bij aflevering op laten zetten:-)
 

Dennis78

Forumguru
Toch raar, in Engeland, België en Tsjechië ed. is de Monte Carlo wel gewoon te bestellen. In Duitsland hebben ze de Cool edition (div. kleurstellingen) en in Nederland komen er maar 300 stuks op de markt.
 

Hetzer

Forumguru
Yep,

Fabia mag niet te populair worden in Nederland, anders gaat het ten koste van de Polo....
 

Dennis78

Forumguru
Ola,

Mijn vrouw kwam vandaag thuis van het werk en dacht een Fab III Monte Carlo gespot te hebben. Omgeving van Vlaardingen. Het was een grijze, dikke velgen en hij had een zilveren plaatje op de tussenspijl.

Hij reedt net te ver weg om goed te spotten.
Weet iemand hier iets van?

Zou mijns inziens een eerste demo kunnen zijn??
 

rogitaro

Actief lid
Volgens mij maakt elke importeur weer andere afspraken met de fabriek.
Hierdoor zijn in nederland zaken standaard die in andere landen een optie zijn en andersom.

Ik zag vorig jaar in de duitse configurator zaken die betaald moeten worden op een Style uitvoering en die in Nederland standaard zijn op een Style.
Volgens mij was dit onder andere "Sunset"

Wat ik hiermee wil zeggen is dat dit wellicht in nederland standaard is?
 
Laatst bewerkt:

Dennis78

Forumguru
Fabrieksverlaging helaas niet. Heb trouwens ff de prijslijst bekeken naar vind de MC hier helemaal niet verkeerd geprijsd .
 

Hetzer

Forumguru
MC is nog niet geleverd in Nederland, naar mijn weten, pas na de zomer stip

Wel in Duitsland gespot :-)

30as321.jpg
 
Bovenaan Onderaan