Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Eind februari in bestelling gegaan en afgelopen vrijdag 29 mei was het zover. De eerste kilometers met de denim blue Octavia met fijne DSG bak zitten erop! Moet gezegd worden dat er nog 1,5-2 weken 'vertraging' was vanwege leer achteraf en het resultaat mag er zijn.
 

doncalitri1984

Forumguru
Eind februari in bestelling gegaan en afgelopen vrijdag 29 mei was het zover. De eerste kilometers met de denim blue Octavia met fijne DSG bak zitten erop! Moet gezegd worden dat er nog 1,5-2 weken 'vertraging' was vanwege leer achteraf en het resultaat mag er zijn.

Gefeliciteerd en veilige km toegewenst.

Vergeet je de foto's niet? ;)
 
Ik weet even niet hoe ik een nieuw album maak, dus hier een pic schuin voor en link naar overige foto's:

full


http://www.skodaforum.nl/forum/media/users/sjaak15.17657/
 

elsinga

Forumguru
Vandaag bevestiging van Athlon dat mijn O3 Combi EBL 2.0 TDI met stapeltje opties (zie sig) besteld is. Levering staat nu op week 41. Da's 20 (ja, twintig!) weken... :sterretjes:

Zal dus toch op een tijdelijke auto uitdraaien tussen inlevering van mijn huidige Mondeo ergens eind augustus en levering O3.
 
Vandaag bevestiging van Athlon dat mijn O3 Combi EBL 2.0 TDI met stapeltje opties (zie sig) besteld is. Levering staat nu op week 41. Da's 20 (ja, twintig!) weken... :sterretjes:

Zal dus toch op een tijdelijke auto uitdraaien tussen inlevering van mijn huidige Mondeo ergens eind augustus en levering O3.
En ik dacht dat 13 weken lang was...
 

doncalitri1984

Forumguru
Vandaag bevestiging van Athlon dat mijn O3 Combi EBL 2.0 TDI met stapeltje opties (zie sig) besteld is. Levering staat nu op week 41. Da's 20 (ja, twintig!) weken... :sterretjes:

Zal dus toch op een tijdelijke auto uitdraaien tussen inlevering van mijn huidige Mondeo ergens eind augustus en levering O3.
Oef... Das een tijdje. Is er een reden gegeven?
 

elsinga

Forumguru
Athlon belde net terug, kwam met iets vaags dat er veel 1.6 TDI's besteld werden en die als eerste geproduceerd zouden worden. Hadden ze van een dealer gehoord.

Net even de leverende dealer gebeld, maar daar hebben ze het over week 37. Da's 16 weken en inclusief zomerstop zou dat kunnen dus.
 

NewO3

Forumguru
Athlon belde net terug, kwam met iets vaags dat er veel 1.6 TDI's besteld werden en die als eerste geproduceerd zouden worden. Hadden ze van een dealer gehoord.

Net even de leverende dealer gebeld, maar daar hebben ze het over week 37. Da's 16 weken en inclusief zomerstop zou dat kunnen dus.

Vorige jaar 32 weken moeten wachten op m'n 2.0 TDI. Toen gingen alle 14% 1.6 TDI greenlines voor ;-( Nu doen ze het weer met de 1.6 TDI... slecht
 

abelsj

Forumguru
Ben vandaag in de garage geweest om de kleur van mijn bestelde rs tdi combi te veranderen van quartz grijs naar staal grijs. Na een telefoontje van de dealer naar de invoerder blijkt dit niet meer te lukken. Wagen besteld op 22/5, levering voorzien 29/8. Wat blijkt nu, wagen is ingegeven door fabriek op 30/5, productiedatum is 13/6, wagen bij dealer op 30/6. Als dit uitkomt is mijn voertuig er dus op 6 a 7 weken..... best een meevaller dus .
 
Bovenaan Onderaan