Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

valderrama

Senior Member
Vandaag bestelling officieel bevestigd vanuit leasemaatschappij. Leasemaatschappij gaf in de bevestiging levering week 34 aan. PON zelf gooit het kennelijk op week 37.
 

johant

Senior Member
Denk ik niet dan. Eigenlijk staat de auto al klaar vanaf 9 juni, maar dat gaat me niet lukken (ik zit de hele week bij een klant in een ander deel van het land).
Vanaf 11 juni t/m 18 juni kan de dealer geen auto's uitleveren ivm de invoering van een nieuw automatiseringssysteem. En dan komt mij 20 juni het beste uit.
 
Vandaag bevestiging van Athlon dat mijn O3 Combi EBL 2.0 TDI met stapeltje opties (zie sig) besteld is. Levering staat nu op week 41. Da's 20 (ja, twintig!) weken... :sterretjes:

Zal dus toch op een tijdelijke auto uitdraaien tussen inlevering van mijn huidige Mondeo ergens eind augustus en levering O3.


Wel apart, maandag kreeg ik ook van Athlon de bevestiging op de bestelling van mijn O3 Combi EBL 2.0 TDI, maar dan met een levering in week 38.
 

elsinga

Forumguru
Mijn dealer zegt week 37, dat komt beter overeen... Volgens hem is het Dynamic pakket wel een vertrager momenteel, maar dat heb ik niet besteld.
 
Bovenaan Onderaan