Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Vandaag ben ik gaan kijken bij de dealer naar mijn Fabia die ik vrijdag mag afhalen.
Aan de telefoon werd mij verteld dat de kleur iets anders is geworden, zelf zie ik het verschil niet echt behalve dat de benaming anders is.
De dealer zal de velgen op de foto vervangen voor de 17 inch Clubber velgen en nog instaplijsten monteren.
Ben erg tevreden met de uitrusting en had bijv niet verwacht dat de dakrail van echt aluminium was (dacht eerder namelijk zilver gespoten plastic ofzo) :-)
Na 6 maanden wachten is er eindelijk een einde aan gekomen, ook aan de laatste 3 jaar in mijn Polo R-Line die mij die jaren geen 1 keer in de steek heeft gelaten!.

Het was dat VW geen Polo station maakt anders wist ik het wel.
 

Bijlagen

  • foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    451,9 KB · Weergaven: 142
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    420,4 KB · Weergaven: 135
  • foto 3.JPG
    foto 3.JPG
    365,4 KB · Weergaven: 137
  • foto 4.JPG
    foto 4.JPG
    427,2 KB · Weergaven: 136

CDK

Forumguru
@DannyWilliams, ga je ook nog andere veren laten monteren of is de rijhoogte en het overhellen in bochten voor jou geen issue? Wat zou er anders aan de geleverde kleur zijn ten opzichte van de bestelde kleur?
 
De Fabia foto's zijn zonder filter (Iphone).
Verlagen weet ik nog niet .... heb er nog niet mee gereden dus weet niet of hij erg zal overhellen.

De kleur is idd niet Black Magic Mica, de nieuwe naam van deze kleur ben ik vergeten, wel heb ik beide kleuren naast elkaar gezien en het verschil is minimaal!.
 

Elman83

Nieuw lid
Interessant verhaal Danny Williams. Eind mei hopen wij ook onze combi geleverd te krijgen in identieke kleur (zoals besteld). Nog niets vernomen over eventuele problemen daarmee. Van de week maar even onder de aandacht brengen van onze dealer... Overigens een combi met het standaard VW navigatie systeem, hopelijk een goede investering tov de mirror link optie...
 

fanSkoda-VW

Donateur
Vandaag -donderdag 23/04- in de bestelde F3C gezeten, die ik zaterdag mag komen ophalen
(met het nieuwe nummerbord). Nou ja, na kleine :deuk: donatie vanzelfsprekend.

Volgens de dealer erg geschikt om in de showroom klanten lekker te maken.
Hij vindt het de mooiste combinatie tot nu toe van lakkleur, interieur, wielen, etc.

Ook voorzien van ingebouwd Amundsen Navigation System.
Dus geen gedoe met Mirrorlink, aanschaf compatibele GSM en zo.

Wordt vervolgd dus......:nailbiting:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

driesp

Senior Member
leuke foto inderdaad, en wat is de III stoer hè, vergeleken met de (ook niet lelijke) I en II.

update met betrekking tot mijn afneembare trekhaak:
had na 1 x afmelding wegens monteur ziek, en 1 x trekhaak niet binnen nu voor as maandag een afspraak staan bij eurotrekhaak.
voor de zekerheid net maar even gebeld ter bevestiging... blijkt hij de trekhaak nog niet te hebben!?
waarom weet hij zelf ook niet goed, heeft al meerdere mailtjes verzonden.
afgesproken dat hij er nog eens achteraan gaat, en me begin volgende week laat weten hoe het er voor staat.
[nog niet erg vertrouwenwekkend allemaal]
 
Zo vandaag na bijna 6 maanden wachten eindelijk de F3C First edition afgehaald.
Na 3 jaar een Polo 6R R-Line gereden te hebben moet ik zeggen dat de F3 super bevalt.

Wat ik wel erg nadelig vind ten opzichte van de Polo is dat als je de usb aansluiting gebruikt met bijv je Ipod hij altijd vol in het zicht is. (Bij de Polo was de aansluiting in het dashboardkastje).

Verder alleen maar positief, bijv de wegligging en het geluid van de radio.

Ga binnenkort maar eens kijken of ik iets op die Usb aansluiting kan verbeteren.
 

Bijlagen

  • foto 3.JPG
    foto 3.JPG
    676,5 KB · Weergaven: 114
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    707,7 KB · Weergaven: 104
  • foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    739,7 KB · Weergaven: 107
  • foto 4.JPG
    foto 4.JPG
    647,3 KB · Weergaven: 104

Elman83

Nieuw lid
Erg mooi Danny Williams. Leuk om te zien omdat naast de kleur ook de velgen identiek zijn aan de door ons bestelde f3... Mooie auto hoor!!
 
Bovenaan Onderaan