Flitspalen incl. audio waarschuwing

O3-Rider

Senior Member
Zijn er flitspalen beschikbaar voor de Amundsen?
Is altijd nog handig op de tomtom,maar ja die gaat niet meer mee nu ik ingebouwde navigatie heb.
Wellicht zijn ze als poi er op te zetten. Is het dan ook mogelijk om een x aantal meters van te voren te waarschuwen met audio.

Is het overigens mogelijk om zelf poi te plaatsen? Hoe en waarvandaan te halen?
 

Remakil

Forumguru
Flitsmeister!!!

Zet de app van flitsmeister op je smartphone en je probleem is opgelost.
Is inclusief de mobiele controles van dat moment, op de weg waar je rijdt. Ideaal!!!


Het geluid van flitsmeister kan via bluetooth over je radio... ;)
 

Spiegeltje

Senior Member
Flitsmeister!!!

Zet de app van flitsmeister op je smartphone en je probleem is opgelost.
Is inclusief de mobiele controles van dat moment, op de weg waar je rijdt. Ideaal!!!


Het geluid van flitsmeister kan via bluetooth over je radio... ;)

Zeg @Remakil hoe krijg ik het voor elkaar dat ik het geluid over de speakers krijg dan?
 

CDK

Forumguru
In de instellingen van de app kan je kiezen hoe je geluiden wilt laten afspelen, werkt prima overigens!
 

Spiegeltje

Senior Member
Euh als ik het 3e blok bekijk (zie bijlage) dan heeft men het over een kanaal. Bedoelde je dat? Daar heb ik dan 4 mogelijkheden (zie andere bijlage). Heb hem nu op muziek gezet......

Moeten er trouwens in de Amundsen ook nog bepaalde instellingen gecontroleerd c.q. gedaan worden?
 

Bijlagen

  • Screenshot_2014-01-01-11-02-18.png
    Screenshot_2014-01-01-11-02-18.png
    301,1 KB · Weergaven: 201
  • Screenshot_2014-01-01-11-02-25.png
    Screenshot_2014-01-01-11-02-25.png
    199,1 KB · Weergaven: 178

Spiegeltje

Senior Member
Ziet er bij mij op mijn HTC met Android dus heel anders uit....

Zie vorige post met de bijlagen. Meer mogelijkheden heb ik niet.

Nog andere tips/suggesties?
 

Rick

Senior Member
Zelfde vraag. Met name voor ritjes in het buitenland zou ik ook graag flitspalen inladen. Ik weet dat de Amundsen en Columbus systemen geen signalering met geluid ondersteunen, maar de flitspalen als POI erin zou toch al helpen. Heeft iemand een goede database gevonden. Ik kom voorlopig niet verder dan:
- op http://www.flitspaal.nl/ de garmin set downloaden
- dan via http://www.volkswagen.de/de/navigation/discover-pro/poi-listen-sammlung.html het bestand camera_benelux_flitspaal_all.csv inladen en op een sd kaart wegschrijven.

Weet eerlijk gezegd niet of het werkt want mijn kaart materiaal ben ik nu aan het updaten, maar zou moeten werken. Ik zoek nu alleen nog een goede database met alle flitspalen in Europa. Had verwacht die snel te kunnen vinden maar tot nu toe niet gelukt.
 
Bovenaan Onderaan