Laatste bijdragen

• MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Heb deze besteld, ik miste toch de langere dsg peddels die in mijn VRS zaten, maar ik wilde ook helemaal geen bombastische peddels meer...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Jesko's VW GTI TCR.
    Dat zeg ik: al het geld is blijkbaar al uitgegeven aan de reeds geplande (mega)projecten...
  • CharlesTucker
    Ik vind dat futuristische wel wat hebben eerlijk gezegd, vooral die hele brede displays. Misschien wel een reden om op de Skoda Vision O...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Jesko's VW GTI TCR.
    Ja @MarcoO2 : daarom worden er elders reeds aanbestede projecten ook weer teruggetrokken…...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Onderhoudsschema.
    Valt mee @Kees62 : op zich heb je niks gezegd wat niet voor een Karoq zou gelden… ;)
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Jesko's VW GTI TCR.
    @hemi24: vandaar dat de afgelopen maanden, de komende maanden én de komende jaren er zoveel wegen worden opgeknapt...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Kees62's bericht in het onderwerp Onderhoudsschema met Leuk Leuk.
    Ik zie nu pas dat ik per ongeluk in het Karoq forum terecht ben gekomen terwijl ik die niet heb :( , beschouw mijn berichten dus maar...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Jesko's VW GTI TCR.
    Tja, iets met Rijkswaterstaat die al geld heeft uitgegeven voor de komende jaren en nu dus op zwart zaad zit…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Maar goed @JeSko, die prijzen die jullie daarvoor betalen daar lachen wij om !! De prijzen die ze hier hanteren zijn vele malen hoger ...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Alharmar's bericht in het onderwerp nieuw met Leuk Leuk.
    Harrie van der Graaf woon in Ommen heb jarenlang een skoda superb 1.6 tdi gereden met heel veel plezier was top auto 300000 km ermee...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Okki's bericht in het onderwerp Okki's Arona FR ! met Leuk Leuk.
    Vandaag even het stuur onder handen genomen met Gliptone G15 Gentle Cleaner. Ik weet alleen niet of ik daarna ook nog de G11 Leather...
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp 12 volt accu.
    Wat is snel. Een uurtje moet je wel kunnen doen voro hij niet meer te starten is.
  • CharlesTucker
    CharlesTucker waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Tees' O2c Arctic Storm Blue - 'IJsvogel' met Verdrietig Verdrietig.
    Eens @CharlesTucker! Op een Octavia vind ik t ook zeker een mooie kleur, maar op een Enyaq of Kodiaq is het wel een heel groot vlak met...
  • CharlesTucker
    Ik ben benieuwd, Wat die kleur betreft, ik vind zelf race blue wel mooi, heb er zelf ook bewust voor gekozen op een Octavia. Maar...
  • A
    Volgens deze site wel, zijn originele Enyaq velgen, breedset zoals voor de 85 die jij hebt. Zou geen enkel probleem mogen opleveren om...
Bovenaan Onderaan