Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Onderhoudsschema.
    De standaard voorgeschreven bougies ZIJN de iridium varianten… Dus een “upgrade” naar standaard?
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Onderhoudsschema met Leuk Leuk.
    Grappig dat je het wél belangrijk vind om de bakolie te verversen ondanks dat de voorschriften dat niet aangeven (waar ik t overigens...
  • CharlesTucker
    €1000 eraf voor een setje gebruikte zomerbanden, dat lijkt me erg optimistisch. Maar nee heb je, ja kun je misschien krijgen
  • CharlesTucker
    Ik zag gisteren, ik denk voor het eerst, een EV5 in het wild, vond 'm eigenlijk best fraai maar heb toch wel wat mixed feelings over dat...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde Fmoon's bericht in het onderwerp Aankoop EV, advies (niet meer) nodig! met Leuk Leuk.
    Het gaat morgen dan toch gebeuren. De Hyundai “kost 20K” aankomende 3 jaar. (Afschrijving, per jaar €1800,- duurder, €1000,- extra...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Tsja...de algemene zaken moeten ergens van betaald worden hè...je kan t ook anders bekijken: die Belgische wegen hebben hoognodig...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Jesko's VW GTI TCR.
    Inkomsten uit boetes zijn echt niet de drijfveer hier. De handhaving kost meer dan het oplevert.
  • OctaviaBBS
    Mijn Karoq heeft dit probleem ook. Alleen bij erg koud weer kraakt het rechtervoorwiel als ik een scherpe bocht maak bij het afrijden...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Dat zal ook de reden zijn dat ze het vervangen zo lang mogelijk gaan rekken…
  • hemi24
    Ik zou gewoon een VW buscamper kopen; snap niet hoe mensen zit soort dwaze acties bedenken, gaan slapen in een stationwagen… :sterretjes:
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Onderhoudsschema.
    Als je de juiste selecteert kom je volgens mij automatisch op NGK’s uit? En van die ton moet je even 60k maken…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Ombouw stoelen/achterbank met Leuk Leuk.
    Ik weet niet is t zo is, maar het zou kunnen zijn dat er een module in de stoelen zit, die weigert te werken als ie geen CANbus...
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp De verlengde proefrit.
    Radar even caliberen. Is 5 min werk met Odis of VCDS
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Ik zeg toch niet dat alle Kuga's slecht zijn? Ik geef aan hoe een grote Ford garage omgaat met technische problemen/klantenvragen...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    N=1 Jouw problemen maken niet dat alle Kuga’s slecht zouden moeten zijn…
Bovenaan Onderaan