Laatste bijdragen

• C
    CDO reageerde op het onderwerp Skoda Yeti 1.4 houdt af en toe in..
    Penbobine met scheurtje?
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Cruise control uitschakelen.
    Inmiddels heb ik het sinds 2015 met knopjes op het stuur, dat is dan weer nog veel fijner. Je zou kunnen overwegen om een vw stuur te...
  • Bakkertje
    Bakkertje waardeerde Canon-Eye's bericht in het onderwerp Cruise control uitschakelen met Leuk Leuk.
    Zoals gezegd, nooit last van gehad - mijn middelvinger was precies lang genoeg om dat knopje tot de eerste aanslag te drukken voor...
  • octavia99
    octavia99 reageerde op het onderwerp MIB1 naar MIB2.5 update.
    Die AAWireless geeft hier aardig wat problemen. Om de haverklap ligt de verbinding er uit. met mib2 systeem met laatste software versie,
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    @hemi24 Ik rijd dan weliswaar ruim 130-150km/h op de Autobahn. Maar al die bergweggetjes in de Harz, en de 'binnenlanden' in Duitsland...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Oxoid's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Ik zal me ook even voorstellen na hier al heel lang mee te lezen zonder bericht te plaatsen. Mijn naam is Marc en rij nu 5 jaar een...
  • hemi24
    Volgens pagina 456 van dit document zijn band/velgcominaties van Enyaq en Elroq uitwisselbaar...
    • httpswww.skoda-auto.de_docdd950243-6ffa-41d2-9cb7-0b69efd39648.png
  • C
    CDO waardeerde Oxoid's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Ik zal me ook even voorstellen na hier al heel lang mee te lezen zonder bericht te plaatsen. Mijn naam is Marc en rij nu 5 jaar een...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Bestelling.
    Vrijwel uitgesloten
  • C
    CDO waardeerde Peerke77's bericht in het onderwerp Nieuw lid met Leuk Leuk.
    Hallo forumleden, Ik ben peter van ooijen 48 jaar woonachtig in hank maar geboren in waalwijk. Sinds 15 oktober jl eigenaar van een...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Peter-036's bericht in het onderwerp Kluger Kuga met Leuk Leuk.
    Hoezo gunstige verbruikscijfers? 1042 km min die 399 km elektrisch, dus 643 km op 56 liter benzine. 1042 km met een verbruik van 18,6...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Even rekenen leert dat @Captain Hook gemiddeld ook maar iets van 65km/h heeft gereden, dus waarschijnlijk weinig harder dan jou @Peter-036 …
  • Pendragon
    Pendragon reageerde op het onderwerp Batterij vervangen afstandbediening.
    Ik heb dat hij m'n vorige Karoq ook gehad. Nieuwe batterij werkte niet gelijk. Inleren ging toen volgens mij door de sleutel bij de...
  • Pendragon
    Pendragon waardeerde HenkBNS's bericht in het onderwerp Batterij vervangen afstandbediening met Leuk Leuk.
    Precies het zelfde is me overkomen ook 2023 model. Handleiding gevolgd, alle merken batt gekocht, niets hielp. Dealer heeft de sleutels...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Batterij vervangen afstandbediening.
    Stappen uit de handleiding exact opgevolgd?
Bovenaan Onderaan