Laatste bijdragen

• Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Precies! En vele kleine beetjes helpen dus wel degelijk. Volgens de bc-statistiek heeft 'ie bijna 400km elektrisch gereden, dankzij dat...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Bestelling.
    Niks nieuws: week 45/46 is doorgaans bij VAG het moment waarop de tussentijdse modeljaarupdate wordt doorgevoerd. Uitrustingsniveaus...
  • M
    MikeyMan reageerde op het onderwerp Software van soortgelijke VAG-modellen.
    @etromp en de overige 48pk?
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Een update qua verbruikskosten. Korte vakantie naar/van de Harz gereden, ruim 1000km heen en terug. Alleen thuis, vlak voor gebruik...
    • KugaVerbruik3.jpg
  • Bakkertje
    Bakkertje waardeerde Arjan1985's bericht in het onderwerp Uitlaatgas in het interieur met Leuk Leuk.
    Kan het nog een olie lekkage zijn die druppelt op je uitlaat? Dat ruikt heel sterk als je langzaam rijd of achteruit rijd.
  • hemi24
    hemi24 waardeerde SteGo's bericht in het onderwerp Citigo trekhaak met Leuk Leuk.
    In bijvoorbeeld Duitsland kun je een trekhaak laten monteren met een Europese typegoedkeuring die je dan vervolgens met het bijbehorende...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Verbruik kWh plug-in hybride.
    Afgelopen weekend naar Berlijn op en neer geweest, heen (volle accu vertrokken aan de snelheid gehouden waar het moest, waar het mocht...
  • H
    HermanW reageerde op het onderwerp Elroq 85.
    Of rijd je in de ecostand, dan is 130 km de max snelheid
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Cruise control uitschakelen.
    Ik heb ze alle 3 gehad, op de hendel zoals de TS, losse hendel en nu op het stuur (vw). Persoonlijk vind ik de losse hendel het minst...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Citigo trekhaak.
    In Duitsland schijnt er een partij te zijn die het met een keuring voor elkaar heeft gekregen dat je een kleine aanhanger mag trekken...
  • C
    CDO waardeerde casejunky's bericht in het onderwerp Terug van weggeweest! met Leuk Leuk.
    Zo daar zijn we weer! Het is een tijd geleden zowel hier als in een skoda, maar het bleef toch kriebelen. Na een lange tijd een...
  • hemi24
    Wel jammer inderdaad. Wellicht z’n wachtwoord vergeten die in alle haast en frustratie was aangemaakt.
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Bavinkel's bericht in het onderwerp Travel assist niet beschikbaar met Leuk Leuk.
    Ik gooi dit ouwe draadje weer even omhoog omdat ik sinds een week of wat heel veel meldingen over het niet-beschikbaar zijn van...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde wdejong32's bericht in het onderwerp Bestelling met Leuk Leuk.
    vandaag gebeld door de dealer , auto is binnen en kan hem volgende week woensdag halen Kodiaq sportline PHEV , race bleu met light en...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Cruise control uitschakelen.
    Of je houdt het koppelingspedaal wat langer ingedrukt, dan gooit ‘ie de cc er ook af.
Bovenaan Onderaan