BMW 135I coupe

koreaan

Forumguru
Gisteren even gereden tegen een Z4 met standaard n54 motor.
Wat een verschil op de tussensprint.

Ben een rondje om geweest met hem in de 135i, hij had een grote glimlach:)
 

Cordoba

Forumguru
De heren van Mosselman vroegen mij ook al wat de vrouw van tuning vindt, ik zei ze baalde al dat ze er niet bij kon zijn:)

Ze krijgen wel eens klanten dan mag de vrouw van niks weten Haha heb ik geen last van.

Wij gaan in september samen een uitgebreide driftcursus doen in Moordrecht!

Ik zie nu dit topic pas, en heb het in één ruk door zitten lezen. Waar in Moordrecht ga je dan die driftcursus doen? Toch niet bij de veerpont naar Gouderak, waar er elk jaar wel 1 of 2 in het water rijden?
 

Cordoba

Forumguru
Zet er maar een kleine schans voor en ik geef wel gas

Dat zal dan wel in de achteruit zijn, om weg te komen. :D
Opritten liggen niet in elkaars verlengde, zijn behoorlijk smal en horizontale afstand vanaf de weg naar het water is niet meer dan 20-30 meter, afhankelijk van eb/vloed, zie foto hieronder:
20140712pont1500.jpg
 

philippe bakker

Forumguru
Dat zal dan wel in de achteruit zijn, om weg te komen. :D
Opritten liggen niet in elkaars verlengde, zijn behoorlijk smal en horizontale afstand vanaf de weg naar het water is niet meer dan 20-30 meter, afhankelijk van eb/vloed, zie foto hieronder:
20140712pont1500.jpg
Ter land ter zee en in de lucht ?
 
Pas dan maar een beetje op - er wordt daar momenteel vrij veel toezicht gehouden vanwege de werkzaamheden in de buurt... ;)

En dat gebeurt nog steeds! Er worden iedere week ongeveer 10 rijbewijzen in beslag genomen mijn vriendin en ik rijden daar met onze kleine teen!
 
Felicia Station? Da's een oudje :pieker: Of bedoel je Fabia.
Nog wel even je onderschrift aanpassen :jaja:
En natuurlijk gefeliciteerd met de BMW. Lijkt me een heerlijke combi, kleine auto met 6 in lijn turbo.

Kleine auto is het niet! we hebben de bmw naast de rs combi gezet, het scheelt tot onze verbazing maar 10 cm de bmw lijkt wel veel kleiner.
 

SuperBeeb

Forumguru
klein is natuurlijk relatief. in vgl met een citigo is ie klein, in vgl met een Superb (of een bmw 5) is ie klein. ik beschouw mijn Golf ook niet als een grote auto...
 
Bovenaan Onderaan