BMW 135I coupe

koreaan

Forumguru
Hallo,

Zoals vele van jullie weten is de Skoda Octavia RS Combi racing blue niet langer meer in ons bezit.

Ik heb de RS verkocht aan een goede vriend van ons, waar hij (hopelijk) net zo goed verzorgd wordt als bij ons.

Wij hebben allang de keuze gemaakt dat er geen kinderen komen, wel hebben wij 2 hondjes waardoor ik een Felicia station heb gekocht. Er kan dus een “meer” fun auto komen, er stonden een paar auto’s op mijn lijstje Ford Focus RS mk2, Opel Atra OPC 280 pk en de BMW 135i.

Ik heb proefgereden in de OPC echter werd mij al snel duidelijk dat dit niet em niet werd. Niet omdat ie niet goed reed maar vrouwlief geen fan is van Opels, de 135i coupe vindt ze terecht helemaal te gek.

Afgelopen vrijdag hebben we de BMW 135i opgehaald, De 135i is uitgerust met het M-pakket, een mooi bruin leder interieur en navigatie. Helaas ontbreekt xenon verlichting ik heb een afspraak voor het plaatsen van led licht.

Vanwege mijn verjaardag en de vele alcoholische versnaperingen heb ik nog niet veel gereden maar ik kan alvast melden dat het fantastisch rijdt, de 6 in lijn bi-turbo doet goed zijn werk. Zo goed dat we eigenlijk afvragen of tuning wel zin heeft, dit staat echter al gepland voor a.s. woensdag bij Mosselman Turbo.


Hij is 3 juni te bewonderen, ik zal samen met een goede vriend deelnemen aan de Ringrit!

Hoop het @Luuk Thijssen nog enigszins moeilijk te maken :) Ik verwacht na tuning rond de 390 pk en 550 nm te hebben.

Hoog op ons lijstje staan het repareren van de stoeprandschade en veranderen van het uitlaatsysteem.

Betere fotos volgen zsm!

IMG_9719.jpg IMG_9720.jpg IMG_9721.jpg IMG_9722.jpg
 

LT83

Forumguru
Daar gaan jullie zeker veel plezier aan beleven. Weet je zeker dat hij niet al een tuning heeft als hij zo rap aanvoelt ;)
Even 100-200 sprintje meten en je weet het :D
 

koreaan

Forumguru
Daar gaan jullie zeker veel plezier aan beleven. Weet je zeker dat hij niet al een tuning heeft als hij zo rap aanvoelt ;)
Even 100-200 sprintje meten en je weet het :D
Thanks Luuk, voordat ik 100-200 sprintje kan doen staat ie al bij Mosselman haha

Ik houd jullie op de hoogte.
 

ertromp

Forumguru
Super hoor!
Tenminste nog een echte Bimmer met een 6-lijn motor en achterwiel aandrijving
Daar kun je tenminste de bochten mee door driften. Heb wat dat betreft nog geweldige herinneringen aan mijn E30 325i cabrio
 

SuperBeeb

Forumguru
Felicia Station? Da's een oudje :pieker: Of bedoel je Fabia.
Nog wel even je onderschrift aanpassen :jaja:
En natuurlijk gefeliciteerd met de BMW. Lijkt me een heerlijke combi, kleine auto met 6 in lijn turbo.
 

eriktv

Forumguru
Ah, daar ben ik veel te druk met de ideale lijn over de rotonde (zolang het nog kan), maar zal mijn ogen openhouden :D
 
Bovenaan Onderaan