BMW 135I coupe

koreaan

Forumguru
Ik duim voor je! Is er geen mod mogelijk zodat je de 400 grens passeert?

Hey corne met plaatsen van downpipes zou het lukken echter is mijn budget niet groot genoeg hiervoor. Ze kunnen altijd geplaatst worden begreep dat de software niet aangepast hoeft te worden.

Ik wil hierna mijn velgen laten repareren
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

sandurtjuh

Forumguru
Echt waar? Ik mag namelijk met een andere downpipe met racecat niet voluit rijden (en moet dus wachten tot 6 juni én mis dus de Ring op 3 juni) vanwege de tegendruk die mist van de turbo, ze zeiden er zelfs bij dat het verplicht is (natuurlijk bepaal je dat zelf aangezien je extra moet betalen, maar ze zullen het niet voor niks zeggen) om de software aan te passen. Als dat bij jou niet hoeft, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
 

koreaan

Forumguru
Echt waar? Ik mag namelijk met een andere downpipe met racecat niet voluit rijden (en moet dus wachten tot 6 juni én mis dus de Ring op 3 juni) vanwege de tegendruk die mist van de turbo, ze zeiden er zelfs bij dat het verplicht is (natuurlijk bepaal je dat zelf aangezien je extra moet betalen, maar ze zullen het niet voor niks zeggen) om de software aan te passen.

Bij mijn octavia RS had JD stage 2 toegepast met kat uit de downpipe, er is later een volledige uitlaat geplaatst met een race kat. De software is niet aangepast en ik ging in stapjes omhoog tot uiteindelijk 310 pk
271 pk kat uit de downpipe stage 2
288 pk kat uit de downpipe + K&N typhoon intake
310 pk volledige uitlaat met race kat (JM)
 

sandurtjuh

Forumguru
Maar bij de RS had je dus al een flowvrije downpipe. De racekat zal dus juist iets meer tegendruk geven, toch? Maar ik ga van een originele naar een racekat, daarom moet ik dus wel een hertuning doen. Weet niet hoe dat bij de 135i is.
 

koreaan

Forumguru
Maar bij de RS had je dus al een flowvrije downpipe. De racekat zal dus juist iets meer tegendruk geven, toch? Maar ik ga van een originele naar een racekat, daarom moet ik dus wel een hertuning doen. Weet niet hoe dat bij de 135i is.
Ik zal morgen eens informeren hoe en wat.
Jakker em vanavond vol met 102 en dan zien we wel hoe de vlag er voor staat morgen.
 

sandurtjuh

Forumguru
Nee precies, was meer om je te behoeden voor eventuele turbo (of wat dan ook) schade mocht je wél andere downpipes monteren. Maar zij zijn de experts, niet ik :D Ben zeer benieuwd naar de uitdraai. Succes morgen!
 
Bovenaan Onderaan