leon-cupra
Forumguru
Begrijpelijke beslissing maar als je jouw spaarpot echt wil vullen, zou ik tijdens de periode dat jouw kinderen niet aanwezig zijn een flexi-job zoeken. Lekker onbelast en legaal bijverdienen.

Onbelast extra werken?? Pff, was dat maar in NL.@leon-cupra
Die gesprekken zijn al gaande, elke zondagmiddag - avond kan ik ergens helpen in een keuken, tot 12 k per jaar onbelast, dat is idd mooi meegenomen haha.
Flexi jobs noemt dat. Speciaal in het leven geroepen om bepaalde sectoren aan werknemers te helpen (attractief maken), vnl in de horeca.Onbelast extra werken?? Pff, was dat maar in NL.
Ging vroeger idd. Werd ook weer enorm veel toegepast in de horeca. 1u inschrijven, was er geen controle geweest, terug uitschrijven. Had je controle was de persoon net aan het werk.Een jaar of 15 geleden woonde mijn broer in Brussel en zei toen dat de werklui op papier 50% van de tijd werkten.
Als er controle was werkten ze b.v. die dag 's middags of juist 's ochtends niet op die dag.... Ofwel, er werd 50% zwart gewerkt.
batterij is wel kapot! Weeral, hij gaf nog 8.9 v aan en startte gelukkig nog net, daarna een flinke rit gemaakt en de druppellader gaan halen midden december gaat m'n maatje er naar kijken, dan sleuren we dat hele vervloekte T&T systeem eruit, want het is wel degelijk dit systeem dat hardwarematig stroom blijft trekken, en in de koude periode is dat fataal.

Omdat jij hem ook hebt of omdat hij een hele winter blijft hangen ????dus het is een prima lader.