Jesko's Octavia VRS !

leon-cupra

Forumguru
Begrijpelijke beslissing maar als je jouw spaarpot echt wil vullen, zou ik tijdens de periode dat jouw kinderen niet aanwezig zijn een flexi-job zoeken. Lekker onbelast en legaal bijverdienen.

Eltjo

Forumguru
Nooit een brommer gehad en ook tot mijn 27ste geen auto gehad, wel een van Pa tot mijn beschikking. Soms bracht ik hem naar het station en ging die verder met de trein of naar zijn bestemming als dat niet ver om was. Werk was 2 km fietsen en voor vrije tijd en vrijwilligerswerk reed ik dus in zijn Rekord, Omega station LPG en Chevrolet S10. Het was voor mij gewoon niet nodig.
Dat is vooral in NL een grote besparing om geen eigen auto te hebben. Maar met een goedkoop autootje dat je dan ook vooral "as is" laat, is het wel fijn dat je een ander niet om een gunst hoeft te vragen. Hoewel, zo te horen heb je genoeg andere opties.

Eltjo

Forumguru
Een jaar of 15 geleden woonde mijn broer in Brussel en zei toen dat de werklui op papier 50% van de tijd werkten.
Als er controle was werkten ze b.v. die dag 's middags of juist 's ochtends niet op die dag.... Ofwel, er werd 50% zwart gewerkt.

leon-cupra

Forumguru
Onbelast extra werken?? Pff, was dat maar in NL.
Flexi jobs noemt dat. Speciaal in het leven geroepen om bepaalde sectoren aan werknemers te helpen (attractief maken), vnl in de horeca.
Zijn wel bepaalde voorwaarden aan maar wederom, op z’n Belgisch worden de regels “verkracht”.

leon-cupra

Forumguru
Een jaar of 15 geleden woonde mijn broer in Brussel en zei toen dat de werklui op papier 50% van de tijd werkten.
Als er controle was werkten ze b.v. die dag 's middags of juist 's ochtends niet op die dag.... Ofwel, er werd 50% zwart gewerkt.
Ging vroeger idd. Werd ook weer enorm veel toegepast in de horeca. 1u inschrijven, was er geen controle geweest, terug uitschrijven. Had je controle was de persoon net aan het werk.
Gaat nu niet meer zo gemakkelijk denk ik met de digitale registraties.

JeSko

Forumguru
Het was van moete deze aankoop, hopelijk blijft deze lader langer goed dan men gemiddelde accu's :D batterij is wel kapot! Weeral, hij gaf nog 8.9 v aan en startte gelukkig nog net, daarna een flinke rit gemaakt en de druppellader gaan halen midden december gaat m'n maatje er naar kijken, dan sleuren we dat hele vervloekte T&T systeem eruit, want het is wel degelijk dit systeem dat hardwarematig stroom blijft trekken, en in de koude periode is dat fataal.

20251121_112305_copy_1689x1909.jpg IMG-20251121-WA0003_copy_1080x1920.jpg IMG-20251121-WA0013_copy_1080x1920.jpg IMG-20251121-WA0009_copy_1080x1920.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan