zuigers van skoda superb

Dat was te verwachten, als mijn man zelf iets aan het voertuig vervangt, gaan we uiteraard op zoek nr de beste prijs

Laatst bewerkt door een moderator:
Is toch niet zo moeilijk?

De motor heeft voor zover ik opmaak nog niet gelopen nadat de nieuwe zuigers zijn ingebouwd, toch?

Bougies eruit en met camera/ endoscope even kijken naar de mooie nieuwe zuigers…
dat was natuurlijk werk voor de expert geweest maar ja, die antwoordde mij: dat gaat niet , met scope gaan kijken, dan moet de blok terug open, kan ik weinig tegen inbrengen, heb rechtsbijstand vanmorgen gemaild dat ik niet akkoord ben met gang van zaken maar is niets tegen te beginnen en daarmee moet ik het doen: expert heeft geoordeeld dat er geen onnodige kosten werden gedaan wat betreft vervangen onderdelen zegt rechtsbijstand en kous is af.

hemi24

Donateur
Probeer ik je tegen de schenen te schoppen om wat feller te worden, ga je vervolgens die “expert” ook nog in bescherming nemen… :sterretjes: :banghead:

Helaas, er blijft maar één ding over zo: neem je verlies en betaal maar gewoon, dan krijg je misschien je half opgelapte wagen weer terug…

:wavecry:

ik ga echt geen pakken geld uitgeven om dit zaakje aan te vechten via een advocaat, ik sta hier machteloos tegenover, als ik niet betaal, krijg ik de wagen niet mee, hoe feller ik tekeer ga, hoe feller ik zal benadeeld worden, zo gaat dat in het leven, tegen sommige zaken kan je niets beginnen, als jij het nodig vind om van de gelegenheid gebruik te maken om dit alles nog wat in het belachelijke te trekken en met andermans miserie te lachen, daarvoor heb ik dit bericht hier niet geplaatst, ik vroeg gewoon of de zuiger op foto uit mijn voertuig kon komen, al de rest van commentaar kan ik er nog wel bij missen, einde discussie en einde van dit onderwerp.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ciliman, hemi24 probeert je duidelijk te maken dat je wat meer op je strepen zou moeten staan.

Aanvankelijk had hij gezegd dat het 2-3 weken zou duren lees ik.
Hadden jullie dan niet ook op voorhand prijsafspraken gemaakt?.

Wat betreft het lpg deel.
Hij heeft alles toch afgekoppeld, wat is dan het probleem om terug aan te sluiten?.
Anders zoek een andere lpg installateur dan waar de inbouw is gebeurd, want die heeft je ook genaaid heb ik gelezen in je eerste bericht op het forum!.

MarcoO2

Forumguru
Ik lees dit topic nu voor het eerst. Het is wel een bijzonder vervelend verhaal. En een verhaal wat veel vragen oproept.

Enerzijds is er het vermoeden van @ciliman, wat tot nu toe niet door feiten wordt ondersteund. Anderzijds is er een expert ter plekke geweest (die geacht mag worden te weten waar hij naar kijkt), en die constateert dat er niets aan de hand is. Wie heeft er dan gelijk?

Je kunt hier niet veel meer mee dan er een (andere) expert naar te laten kijken. Maar de vraag is ook wat je er uiteindelijk mee wint, zeker gezien het feit dat je die auto al heel lang kwijt bent en nog altijd niet rijdend terug hebt.

De auto verkopen zal je ook niet baten denk ik, zoveel zal een tweedehands Superb met een hogere kmstand op LPG en met tuning niet meer opbrengen.

Oftyewel, heel kort door de bocht: je moet doorpakken, of accepteren (en dan wel de druk op de ketel houden).

Onnodig citeren
Ik lees dit topic nu voor het eerst. Het is wel een bijzonder vervelend verhaal. En een verhaal wat veel vragen oproept.

Enerzijds is er het vermoeden van @ciliman, wat tot nu toe niet door feiten wordt ondersteund. Anderzijds is er een expert ter plekke geweest (die geacht mag worden te weten waar hij naar kijkt), en die constateert dat er niets aan de hand is. Wie heeft er dan gelijk?

Je kunt hier niet veel meer mee dan er een (andere) expert naar te laten kijken. Maar de vraag is ook wat je er uiteindelijk mee wint, zeker gezien het feit dat je die auto al heel lang kwijt bent en nog altijd niet rijdend terug hebt.

De auto verkopen zal je ook niet baten denk ik, zoveel zal een tweedehands Superb met een hogere kmstand op LPG en met tuning niet meer opbrengen.

Oftyewel, heel kort door de bocht: je moet doorpakken, of accepteren (en dan wel de druk op de ketel houden).
de auto verkopen ga ik niet doen omdat ik hem 2de hands kocht in 2023, het is een L&K versie, ben net eens gaan kijken op 2de hands, daar werd een superb van hetzelfde bouwjaar 2016 en ook ruim 180.000 km toch nog aangeboden voor boven de 15.000 euro.

unphoto

Actief lid
Probeer ik je tegen de schenen te schoppen om wat feller te worden, ga je vervolgens die “expert” ook nog in bescherming nemen… :sterretjes: :banghead:

Helaas, er blijft maar één ding over zo: neem je verlies en betaal maar gewoon, dan krijg je misschien je half opgelapte wagen weer terug…

:wavecry:
Daarom zei ik in het begin al...er is een expert die niet echt expert dingen doet en het antwoord en advies was al gegeven.

Wordt een draad zonder eind

Bovenaan Onderaan